ورزشکار شهرضایی عنوان چهارم جهان را کسب کرد

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش کشور، یک ورزشکار شهرضایی موفق به کسب عنون چهارم مسابقات پاورلیفتینگ جهان شد.

علی نقی انصاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: «امین حسین نعیم» که در دسته ۱۰۵ کیلوگرم در ترکیب تیم ملی پرس سینه کشور حضور داشت، در معتبرترین مسابقات جهانی این رشته در کشور فنلاند شرکت کرد.

وی ادامه داد: این ورزشکار شهرضایی برای نخستین‌بار در تاریخ ورزش پاورلیفتینگ کشور، از بین ۱۱ ورزشکار از ۱۱ ملیت جهان، موفق به کسب عنوان چهارم این رقابت‌ها شد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا همچنین با اشاره به انتخاب جودوکاران این شهرستان برای حضور در مسابقات کشوری، تصریح کرد: این جودوکاران از میان ۸۵ ورزشکار شرکت کننده در مسابقات انتخابی قهرمانی پیشکسوتان جام رمضان استان اصفهان، گرامیداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، انتخاب شدند.

انصاری اضافه کرد: «محمد آقابایی» در وزن ۶۶ کیلوگرم مدال طلا، «یدالله شادمند» در وزن ۸۰ کیلوگرم و «علی طاهری‌زاده» در وزن ۱۰۰ کیلوگرم مدال نقره و «حسین طاهری‌زاده» در وزن ۶۶ کیلوگرم مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کردند.

به گزارش ایمنا، امین حسین نعیم، عصر امروز (دوشنبه) به شهرضا باز می‌گردد.

کد خبر 344262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.