روحیه شهادت طلبی جوانان سبب حفظ نظام شده است

خوانسار- امام جمعه خوانسار گفت: مستکبران برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اما با ایستادگی ملت، ۴۰ سالگی انقلاب را جشن می‌گیریم تا خاری در چشم دشمنان باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان خوانسار، حجت الاسلام رسول خواجه کریمی در جلسه هماهنگی ستاد ارتحال امام که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: موضع مهم امروز اقتصاد است و استکبار جهانی برای به زانو درآوردن ایران تحریم  اقتصادی را تحمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه آمریکا برای تحریم اقتصادی ایران هر روزی یک برنامه‌ جدید با فکر و اندیشه عربستان ترسیم می‌کند، گفت: امام دارای شخصیت بی‌نظیر و بی‌بدیل در طول تاریخ بوده است و ساده زیستی ایشان قابل مقایسه با بسیاری از بزرگان نیست.

خواجه‌کریمی  با بیان اینکه برای شناخت بیشتر امام باید به افکار، اندیشه‌ها و آثار امام رجوع کنیم، افزود: دنیای مادیات با تمام امکانات در جهت نابودی نظام و افکار و اندیشه‌های امام به مقابله برخاسته است چراکه انقلاب اسلامی یک حرکت و تحولی عظیم بود که توانست عالم غرق در مادیات  را به معنویت تبدیل کند.

وی گفت: امام احیاگر شهادت‌طلبی بود، زیرا اوج شهادت طلبی در دفاع مقدس برای جهانیان ثابت شد و همین روحیه جهادی موجب به وجود آمدن هراس در دل دشمنان شده است.

خواجه‌کریمی خاطرنشان کرد: مستکبران برای براندازی نظام از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، اما با ایستادگی ملت، ۴۰ سالگی انقلاب را  جشن می‌گیریم تا خاری در چشم دشمنان باشد.

وی گفت: هر تحریم و حیله‌ای  با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی است،  برجام یک حیله بود که با هدف برای براندازی انقلاب طرح ریزی شده بود هر چند به ظاهر برای برداشتن تحریم‌ها بود.

امام جمعه خوانسار افزود: خروج آمریکا از برجام به دلیل قدرت گرفتن ایران بود، آمریکا در برجام با هدف تأخیر ایران در قدرت انرژی هسته لغو ۱۰ سال فعالیت هسته‌ای را اعلام کرد.

کد خبر 344242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.