۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
قفل ترافیک در خیابان‌های شهر

در این لحظات رفت وآمد ها در اکثر خیابان‌های شهر با کندی انجام می شود و قفل ترافیک را به خوبی می‌توان مشاهده کرد، از این رو انتظار می‌رود شهروندان سفرهای شهری خود را با مدیریت زمان و مکان انجام دهند و از سفرهای بیهوده و بی‌هدف شهری بپرهیزند.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- ‌یکشنبه ساعت 20- خیابان‌های شمس‌آبادی و آمادگاه به دلیل حجم بالای مراجعه‌کنندگان به مطب پزشکان با ترافیک سنگینی روبه رو شده است.

بر اساس این گزارش، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه رفت وآمد روان، در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهیدخرازی تردد خودروها سنگین و در مسیرغرب به شرق بزرگراه شهید اقارب پرست ترافیک سرسام‌آوری وجود ندارد.

در این دقایق از سمت مسجد حکیم به سمت چهارراه تختی، ابتدا و انتهای خیابان رباط، خیابان نواب صفوی، چهارراه جهاد، بزرگراه شهید صیاد شیرازی به سمت پل های غدیر همچنین میدان بزرگمهر از محورهای شلوغ شهر اصفهان به شمار می‌رود.

در تقاطع بعثت به گلستان خرابی یک‌دستگاه کامیون ترافیک سنگینی را به وجود آورده است، اما در خیابان بعثت رفت و امد خودروها به به آرامی صورت می‌گیرد.

در این لحظات رفت وآمدها در اکثر خیابان‌های شهر با کندی انجام می‌شود و قفل ترافیک را به خوبی می‌توان مشاهده کرد، از این رو انتظار می‌رود شهروندان سفرهای شهری خود را با مدیریت زمان و مکان انجام دهند و از سفرهای بیهوده و بی‌هدف شهری بپرهیزند.

میدان جمهوری اسلامی ابتدای خیابان فروغی پر تردد است، در حاشیه این میدان توقف مسافربرهای شخصی باعث کندی حرکت خودروها شده است.

کد خبر 344235

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.