انتخابات هیئت تنیس استان اصفهان با همان کاندیداهای ثبت‌نام شده/ شش اصفهانی در تیم ملی تنیس

رییس فدراسیون تنیس گفت: به دلیل اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان قبل از انجام مراحل ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت تنیس، با فدراسیون هماهنگ نکرده بود، درخواست ثبت‌نام مجدد کرده بودیم اما برای اینکه فعالیت‌های هیئت متوقف نشود، مجمع با همان کاندیداهای ثبت‌نام شده برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفتم اسفندماه سال ۹۲ بود که حمیدرضا خوروش تنها کاندیدای احراز پست ریاست هیئت تنیس استان اصفهان توانست با کسب ۱۶ رأی از مجموع ۱۶ رأی مأخوذه، برای چهار سال ریاست هیئت تنیس استان اصفهان را در دست بگیرد. حال با گذشت  بیش از چهار سال از این انتخابات، دوران ریاست خوروش در هیئت به پایان رسیده است و باید طبق روال قانونی، مراحل ثبت‌نام از کاندیداها انجام و مجمع انتخاباتی برگزار و رییس چهار سال آینده هیئت تنیس استان اصفهان مشخص شود.

اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان بلافاصله پس از پایان دوران چهارساله ریاست خوروش در اسفند ماه ۹۶، آگهی ثبت‌نام از کاندیداها را در روزنامه چاپ و مراحل ثبت‌نام را انجام داد اما به گفته کارشناس برگزاری مجمع انتخابات اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان، فدراسیون تنیس درخواست ثبت‌نام مجدد را ارائه داده است.

برای اطلاع از دلیل درخواست ثبت‌نام مجدد از سوی فدراسیون، با مجید شایسته رییس فدراسیون تنیس مصاحبه‌ای داشتیم. وی در این خصوص به خبرنگار ایمنا، گفت: رییس فدراسیون به عنوان رییس مجمع برگزاری انتخابات محسوب می‌شود و باید قبل از انجام مراحل ثبت‌نام با فدراسیون هماهنگ شود اما چون اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان برای ثبت‌نام از کاندیداهای هیئت تنیس خاکی استان با فدراسیون هماهنگ نکرده بود، درخواست ثبت نام مجدد کردیم.

وی ادامه داد: دوستان در اداره‌کل ورزش و جوانان استان مراحل ثبت نام از کاندیداها را انجام داده‌اند، به منظور اینکه هیئت تنیس استان فعالیت خود را سریعتر و زودتر پیگیری کند و با توجه به اینکه خوروش هم گفته است که دیگر نمی‌تواند در هیئت حضور داشته باشد و زمان کافی برای امور هیئت ندارد، به این نتیجه رسیدیم که انتخابات با همان کاندیداهایی که ثبت‌نام کرده بودند برگزار شود تا رییس هیئت جدید هرچه سریعتر انتخاب و کار خود را با قوت و قدرت آغاز کند.

رییس فدراسیون تنیس تصریح کرد: هفته گذشته‌ در نامه‌ای مکتوب از اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کردیم مجمع انتخاباتی هیئت تنیس خاکی استان را با همان کاندیداهای ثبت‌نام شده، برگزار کند و نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارد، ضمن اینکه فدراسیون هم مشکلی برای برگزاری این مجمع در ماه مبارک رمضان ندارد.

اصفهان یکی از قطب‌های تنیس ایران است

شایسته با بیان اینکه تا زمان برگزاری انتخابات خوروش سرپرستی هیئت را برعهده دارد، اضافه کرد: منتظر اعلام تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان از سوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان در همین یکی، دو روزه هستیم.

وی در خصوص دلیل عدم ثبت‌ نام خوروش اظهار کرد: خوروش به دلیل گرفتاری‌ و کارهای سنگینی که در مجموعه اقتصادی شخصی خود به عهده دارد، کمی وقت‌ و شرایط حضور در هیئت برایش سخت‌ است اما وی اعلام کرده هر کسی ریاست هیئت را برعهده گیرد، به او کمک می‌کند و تجربیات چهارساله‌اش را در اختیارش قرار دهد تا اتفاقات خوبی برای تنیس استان اصفهان رقم بزند.

رییس فدراسیون تنیس با اشاره به اینکه اصفهان یکی از استان‌های خوب و اثرگذار در تنیس خاکی کشور است ابراز امیدواری کرد: انتخابات هیئت استان اصفهان سریع‌تر برگزار شود و رییس جدید با کمک خانواده تنیس خاکی استان اصفهان بتواند اتفاقات خوبی که سالیان گذشته در این استان افتاده است را با درایت خود مدیریت کند تا به نتیجه مطلوب برسد و اثرات آن برای توسعه تنیس کشور باقی بماند. یه هر حال اصفهان یکی از قطب‌های تنیس ایران است که پتانسیل زیادی دارد.

حضور شش تنیس‌باز اصفهانی در رقابت‌های آسیایی جاکارتا

شایسته در مورد روند فعالیت‌های فدراسیون، گفت: اردوی تیم ملی در حال برگزاری است، تیم ملی کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند که شش نفر آن‌ها از استان اصفهان هستند و امیدواریم بازی خوبی از خود به نمایش بگذارند.

کد خبر 344228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.