سلام دوباره اصفهان به فوتسال/مسابقات فوتسال جام نقش جهان در سالن ۲۵ آبان

مسابقات فوتسال ویژه ماه مبارک رمضان بار دیگر فوتسال دوستان اصفهانی را به ورزشگاه ها می کشاند تا ویترین استعدادهای بومی فوتسال اصفهان را به رخ بکشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از اتمام لیگ برتر فوتسال و کسب عنوان سومی گیتی پسند پرونده فوتسال اصفهان بسته شد تا خواب عمیق این رشته در اصفهان آغاز شود. اما با آغاز ماه مبارک رمضان بار دیگر خون تازه ای به رگ های فوتسال اصفهان تزریق می شود و هواداران این رشته ورزشی با شور و اشتیاق زیادی به محل برگزاری مسابقات فوتسال ماه مبارک رمضان می روند.

مسابقات فوتسال ویژه ماه مبارک رمضان بار دیگر فوتسال دوستان اصفهانی را به ورزشگاه ها می کشاند تا ویترین استعدادهای بومی فوتسال اصفهان را به رخ بکشد. این دوره از مسابقات فوتسال جام نقش جهان با حضور ۲۵ تیم در رده سنی جوانان و ۳۹ تیم در رده سنی بزرگسالان قرعه کشی و از شب گذشته در ورزشگاه های ۲۵ آبان و ارغوان آغاز شد. این رقابت  ها به همت هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار می شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

مسابقات رده سنی بزرگسالان هرشب از ساعت ۲۱ در ورزشگاه ۲۵ آبان مجموعه ورزشی نقش جهان و مسابقات رده سنی جوانان از ساعت ۲۱ و ۱۰ دقیقه در سالن ارغوان آغاز می شود.

نتایج شب نخست مسابقات را در ادامه می خوانید:

رده سنی بزرگسالان:

 مهر پویا (۸) - سفره خانه خان بی بی (۲)

 شهید میرزا علیان (۶) - شهدا (۳)

 زنده یاد رسول احمدی (۴) - ایران اسپرت (۳)

 مدیران خودرو سلامتیان (۵) - گل خندان (صفر)

رده سنی جوانان:

 کانون زهرائیان (۱) - زهرائیان نوین (صفر)

 آبی پوشان (۹) - پارسیان (۲)

 نام آوران الف (۳) - دکوراسیون نقش جهان (۲)

 ماهان (۴) - زنده یاد رسول احمدی (۱)

کد خبر 344212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.