ورود همه خودروها به میدان نقش جهان ممنوع شود/حقوق های معوقه پرداخت شود

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از شهردار اصفهان و معاون مالی و اقتصادی او درخواست می کنم که هرچه سریعتر، حقوق های معوقه کارگران و زیر مجموعه های مدیریت شهری پرداخت شود زیرا این افراد به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی ظهر یکشنبه در سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ما با رأی مردم، عهده دار نمایندگی آنها در شورای اسلامی شهر شدیم و مردم بر همین اساس انتظارات متفاوتی از ما دارند، اظهار کرد: اعضای شورای شهر نمی توانند همه مشکلات را حل کنند اما متوجه شده ایم برخی از کارگران و پرسنل زیرمجموعه شهرداری اصفهان از بهمن ماه سال گذشته حقوقی دریافت نکرده اند که بسیار درد آور است.

وی ادامه داد: بنده به شهردار و مسئولان ذی ربط در مورد این مسئله نمی خواهم تذکر بدهم بلکه به خودم تذکر می دهم که اینقدر غافل بوده ام و در این خصوص تقاضای بخشش و حلالیت هم نمی کنم چون اعتقاد دارم آنقدر در مورد این قضیه مقصر هستم که با هیچ آبی تطهیر نمی شوم مگر آنکه خداوند کمک کند و بتوانیم به درستی در مسیر عدالت گام برداریم.

این عضو شورا تصریح کرد: پیش از این وظیفه وکالت خود را فراموش کرده بوده ام زیرا ده ها و صدها کارگر وجود دارند که چهارماه است هیچ حقوقی دریافت نکرده اند اما در گذشته به راحتی از کنار این مسئله عبور کرده ام این درحالی است که این افراد به خوبی به وظیفه خود عمل کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: از شهردار اصفهان و معاون مالی و اقتصادی او درخواست می کنم که تلاش کنند هرچه سریع تر، حقوق های معوقه کارگران پرداخت شود.

ورود خودرو به میدان نقش جهان ممنوع

همچنین مهدی مزورعی گفت: در گذشته ورود خودرو به میدان نقش جهان ممنوع شد که اتفاق خوبی به حساب می آمد اما اخیراً مشاهده شده که این موضوع با سهل انگاری و مسامحه مواجه است.

وی افزود: در ایام نوروز و پس از آن بود که تعداد زیادی اتوبوس شهری وارد این محدوده شده بود که نباید با هیچ گونه مجوزی این اتفاق می افتاد.

عضوشورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه از ورود خودروی برخی از مقامات به این میدان تارخی خبرداد و گفت: نباید به این خودروها نیز از هیچ نهادی اجازه ورود به محدوده میدان نقش جهان داد بلکه ورود خودرو و موتورسیکلت تنها باید در شرایط اضطراری و اورژانسی محدود شود.

وی اضافه کرد: اگر مردم ببیند کسانی که ورود با خودرو به این محدوده را ممنوع کرده اند، خودشان این عمل را انجام می دهند، شرایط خوشایندی به وجود خواهد آمد همانطور که در حال حاضر نیز با مسامحه کاری تعداد زیادی از موتورسیکلت ها و برخی از خودروهای شخصی در میدان نقش جهان، تردد می کنند که صورت خوشی ندارد.

مزروعی با اعلام اینکه کلانتری ۳۵ بازار در محدوده بازار قیصریه از جانمایی خوبی با توجه به مباحث گردشگری شهری برخوردار نیست، خاطرنشان کرد: با توجه به نوع کار کلانتری، ازدحام و احتمال درگیری در این محدوده وجود دارد و انتقال متهمان با دستبند و پابند با شعار گردشگری شهری مناسبت ندارد که بهتر است نسبت به این وضعیت رسیدگی شود.

کد خبر 344206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.