خیری نماینده پومسه اصفهان در تیم ملی

رقابت‌های ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برگزار و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ در بخش تکواندو (پومسه و کیوروگی) از ۶ شهریورماه به مدت ۵ روز در اندونزی برگزار می‌شود. برهمین اساس و با اعلام کمیته مسابقات، تست فنی ورود به اردوی تیم‌ملی پومسه در دو گروه زنان و مردان به منظور حضور در این رویداد به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد و نفرات برتر مشخص و معرفی شدند.

در گروه مردان علیرضا ابراهیمی (تهران)، محمد جواد خیری (اصفهان)، محمدصادق فتوحی (فارس)، سیدعلی موسی‌نیا (البرز) و سیدحمیدرضا ناجی (فارس) و در گروه زنان نگار اصغری (تهران)، دلارام برنقوری (البرز)، فروغ راسخ (فارس) و نرگس میناخانی (زنجان) نفراتی هستند که جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب کردند.

پیش از این نیز کوروش بختیار، امیررضا مهربان و علی سهرابی در بخش مردان و مهسا صادقی، مرجان سلحشوری، مرجان تاجی رستم آبادی و فاطمه حسام در بخش زنان برای حضور در اردو معرفی شده بودند.

به گزارش ایمنا، پس از پیشنهاد فدراسیون تکواندو کشورمان مبنی بر اضافه شدن پومسه به بازی‌های آسیایی و موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، برای نخستین بار در هجدهمین دوره این مسابقات شاهد برگزاری رقابت های پومسه خواهیم بود.

کد خبر 344164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.