سخت ترین شب ملی پوشان ایران/ بازیکنان در انتظار تماس

بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران در پایان دیدار با ازبکستان فرمان آزاد باش را از سوی کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی دریافت کردند.

به گزارش ایمنا، با آغاز مجدد تمرینات تیم ملی و در شرایطی که اوضاع تمرینی مطابق میل سرمربی تیم ملی پیش نرفته است، تصمیم بر آن شده که تیم ملی در سفر ترکیه با ۲۳ بازیکن که نفرات اصلی حاضر در اردوی تیم ملی خواهند بود، راهی استانبول شود.

در شرایطی که گفته می شد شب گذشته فهرست ۲۳ نفره تیم ملی مشخص می شود، اما کارلوس کی روش ترجیح داد یک شب دیگر به  بازیکنان خط خورده احتمالی فرصت بدهد و البته با دستیارانش فرصت بیشتری را صرف آخرین چک لیست های این فهرست کند. موضوع مهم و مسئله غیر قابل اجتناب حذف تنی چند از بازیکنان خوب تیم ملی در این مرحله است که سخت ترین لحظات کاری سرمربی یک تیم ملی را شکل می دهد.

کارلوس کی روش نیز از این قاعده مستثنی نیست و بازهم باتوجه به ارتباط نزدیکش با بازیکنانی که در اردوهای مختلف همراه تیم ملی بوده اند، یقیناً شب دشواری را سپری کرده و شاید رفتار عجیب او در پایان بازی مقابل ازبکستان نیز به همین دلیل بوده است؛ این که به لحظه تصمیم گیری نهایی درباره فهرست پایانی تیم ملی نزدیک شده و تعدادی از بازیکنانی که در اردوهای مختلف این ۴ سال همراه وی بوده اند، باید جمع ملی پوشان را ترک کنند.

او شب گذشته بازیکنان تیم ملی را به خانه هایشان فرستاد و سپس به آن ها اعلام کرد فردا در تماس با ایشان، به آن ها اعلام خواهد شد که کدام بازیکنان در فهرست نهایی تیم ملی باقی مانده اند. به این ترتیب پر استرس ترین شب ملی پوشان فوتبال ایران به این شکل رقم خورد. آن ها تا پیش از جلسه ملاقات با رئیس جمهور و حضور در کاخ ریاست جمهوری از سرنوشت خود مطلع می شوند و باتوجه به رقابت شدید در پست ها و به خصوص در بین دروازه بان ها و خط جلو، احتمال هر اتفاقی وجود دارد.

 ملی پوشان فوتبال ایران شب گذشته را پر استرس سپری کردند و امیدوارند که امروز اولین زنگ تلفن، تماس یکی از اطرافیان کارلوس کی روش باشد که آن ها را به ادامه مسیر و سفر به ترکیه خواهد برد. در غیر این صورت تماس آن ها شامل کلماتی برای تسلی و تشکر بابت همراهی شان در ماه های گذشته با تیم ملی خواهد بود؛ خبری که می تواند تلخ ترین خبر برای هر بازیکنی باشد.

​منبع: ورزش۳

کد خبر 344163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.