احداث بیمارستان تیران و کرون ردیف بودجه می گیرد

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: احداث بیمارستان امام رضا(ع) شهرستان تیران و کرون ردیف بودجه استانی و ملی می گیرد.

مجید حججی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، اظهارکرد: احداث بیمارستان در شهرستان تیران و کرون برای ارایه خدمات تخصصی به مردم یکی از مطالبات مردم این شهرستان است که با پیگیری مردم و همراهی مدیران شهرستانی و استانی احداث آن به تصویب رسیده است.

وی افزود: احداث بیمارستان امام رضا(ع) تیران و کرون با مشارکت دولت و مردم انجام می شود که برای بخش مشارکت دولتی پیش بینی بودجه در سطح استان و ملی صورت می گیرد که اعتبار اولیه برای این بیمارستان توسط معاونت اقتصادی استانداری پیش بینی شده و در جلسه شورای برنامه ریزی استان اصفهان ردیف می گیرد.

فرماندار شهرستان تیران و کرون با اشاره به لزوم جذب مشارکت مردمی برای احداث این بیمارستان تصریح کرد: ۴۰ درصد هزینه های احداث بیمارستان این شهرستان باید از طرف مردم تامین شود.

وی ادامه داد: ایجاد همبستگی بین مردم و همراهی با مدیران شهرستان برای تامین نیازها فرصت خوبی برای رفع سایر مشکلات این تران و کرون است و باید با همدلی و دوری از تفرقه و تفکر جناحی کارها پیش برود.

حججی رفع نیازهای شهرستان را بر اساس اولویت بندی دانست و یادآورشد: مشکلات و نیازهای متنوعی در این شهرستان وجود دارد که باید برنامه ریزی برای رفع و تامین نیازها بر اساس اولویت بندی ها انجام شود و زمینه جذب سرمایه گذار نیز فراهم شود.

کد خبر 344157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.