محدودیت تردد در معابر محدوده مرکزی شهر اصفهان بررسی می شود

الزام شهرداری به استفاده از ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه و اعمال طرح محدودیت تردد در معابر محدوده مرکزی شهر اصفهان از جمله طرح‌های مهمی است که در سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و چهارمین جلسه علنی از پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان فردا یک شنبه – ۳۰ اردیبهشت ماه – همزمان با چهارمین روز از ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

  • بررسی گزارش توافقات شهرداری اصفهان با وزرات راه و شهرسازی در خصوص شروع بازنگری طرح‌های جامع و تفضیلی شهر توسط معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان نخستین بند در دستور کار این جلسه علنی است.
  •   طرح پیشنهادی ۱۰ نفر از اعضای شورای شهر اصفهان با عنوان "الزام شهرداری به استفاده از ابزارهای تأمین مالی در بازار سرمایه" نیز در دومین بخش سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر بررسی خواهد شد.
  • بررسی پیشنهاد اعمال طرح محدودیت تردد در معابر محدوده مرکزی شهر نیز از دیگر بندهای جلسه علنی فردای شورای شهر اصفهان است.
  •  " تسهیل در فرآیند تهیه نقشه اعیانی، تفکیکی آپارتمان‌ها" نیز طرح پیشنهادی دیگری است که در سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بررسی می‌شود.
  • تصمیم‌گیری در ارتباط با انتخاب موسسه حسابرسی برای انجام عملیات حسابرسی سال ۹۶ شورای اسلامی شهر اصفهان نیز آخرین بند از دستورجلسه سی و چهارمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان را تشکیل می دهد.
کد خبر 344123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.