مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان منصوب شد

طی حکمی از سوی قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان «مهرداد محلوجی » به عنوان مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش ایمنا، شهردار اصفهان خطاب به «مهرداد محلوجی» آورده است: با توجه به پیشنهاد معاون شهرسازی و معماری و نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی به موجب این حکم به سمت مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان منصوب می شوید.
امید است با رعایت تقوای الهی و همکاری و هماهنگی لازم با سایر مسئولان ذیربط و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود و رعایت اصل اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید و اجرای دقیق و به موقع قوانین و مقررات و به پشتوانه روحیه مدیریت جهادی و تلاش شبانه روزی، گام‌های اساسی برداشته و در جهت تحقق اهداف شهرداری، شهروندان و منتخبان ارزشمندشان و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.
مهرداد محلوجی دارای سابقه فعالیت ۱۷ ساله در شهرداری اصفهان بوده و مسولیت‌هایی نیز همچون مسئول شهرسازی مناطق یک و ۵ و معاون شهرسازی منطقه ۸، معاون شهرسازی شرکت عمران فولاد شهر و از تیرماه ۹۴ تا کنون نیز در پست مدیر نظارت بر ضوابط شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان مشغول به فعالیت بوده که در عنوان جدید به نام مدیرکل نظارت بر ضوابط شهرسازی شهرداری اصفهان قرار گرفته است.

کد خبر 344085

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.