خشم آمریکا از قدرت یافتن جبهه مقاومت است

نطنز- امام جمعه نطنز گفت: خشم آمریکا از ملت ایران و کشورهای منطقه برای قدرت یافتن جبهه مقاومت در منطقه خاورمیانه است.

حجت‌الاسلام روح الله امینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به بیت‌المقدس اظهار کرد: در شرایطی که ۷۰ فلسطینی در اثر وحشی‌گری‌های رزیم صهیونیستی به شهادت رسیدند و بیش از دو هزار نفر از مردم مظلوم این کشور زخمی شدند، سران آمریکا و اسرائیل، انتقال سفارت آمریکا به فلسطین را جشن گرفتند.

امام جمعه نطنز با اشاره به اقدامات وحشیانه ای  که علیه مردم فلسطین اتفاق افتاد، گفت: در این جنایات روی تمام سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشری مانند سازمان ملل، مجمع عمومی و شورای امنیت، سیاه شد.

وی افزود: برخی کشورهای به اصطلاح اسلامی که خود را پیرو قرآن می‌دانند، نه ‌تنها به این جنایات اعتراضی نکردند، بلکه از ظالم طرفداری کرده و حمایت های مالی و تبلیغاتی خود را دریغ نکردند.

امینی اظهار کرد: خشم آمریکا از ملت ایران و کشورهای منطقه برای این است که در منطقه خاورمیانه جبهه مقاومت قدرت یافته است تا جایی که ترامپ در سخنرانی رسمی خود اعلام کرده که هرچه مشکل در خاورمیانه وجود دارد، از ایران است.

امام جمعه نطنز با اشاره به انتخابات برگزار شده طی دو هفته اخیر در کشورهای عراق و لبنان تصریح کرد: هر دو انتخابات به پیروزی جبهه مقاومت منجر شد و به رغم تهدیدهایی که صورت گرفت، دشمنان نتوانستند کاری از پیش ببرند.

وی با اشاره به خروج آمریکا از برجام و تلاش مسئولان برای ادامه دادن این توافق با اروپایی افزود: اروپایی ها نیز خواسته های آمریکا در برجام از قبیل محدودیت های همیشگی هسته ای، کاهش برد موشک ها، عدم حمایت از جبهه مقاومت و جلوگیری از نفوذ معنوی انقلاب اسلامی را دنبال می کنند.

کد خبر 344079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.