رفتارهای سلیقه ای مانع فعالیت سرمایه گذاران نشود

تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: مردم شهرستان تیران و کرون با پیگیری مسئولان این شهرستان به مطالبات خود دست پیدا می کند که در این مسیر همراهی مردم با مسئولان و نگاه همه جانبه لازم است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران و کرون، مجید حججی امروز در نخستین دیدار و سخنرانی در جمع مردم تیران توجه به مطالبات مردمی را مهم عنوان کرد و گفت: تحقق مطالبات و درخواست های مردم نباید طولانی شود و با بکارگیری ظرفیت های بخش دولتی، خصوصی و مردمی خواسته ها باید اجرایی شود.

وی افزود: مردم شهرستان تیران و کرون با پیگیری مسئولان این شهرستان به مطالبات خود دست پیدا می کند که در این مسیر همراهی مردم با مسئولان و نگاه همه جانبه لازم است.

فرماندار شهرستان تیران و کرون ادامه داد: امامان جمعه، نماینده مجلس و مدیران دستگاه های اداری در کنار یکدیگر پیشرفت و توسعه شهرستان و تحقق چشم انداز و برنامه جامع منطقه را به سرانجام می رسانند.

وی با اشاره به اینکه تکریم ارباب رجوع مقوله مهم و یکی از مولفه های اصلی در ارزیابی مدیران و کارکنان دولت است، تصریح کرد: نارضایتی مردم از یک نهاد اداری و خدماتی در هیچ شرایطی پذیرفتنی نیست و مدیران در رده های مختلف باید موضوع شفاف سازی عملکرد و تکریم ارباب رجوع را مورد توجه قرار دهند.

حججی با اشاره به اینکه جذب سرمایه گذار در شهرستان برای توسعه این منطقه لازم است، گفت: بروکراسی سخت اداری و اظهار نظرهای سلیقه ای نباید مانع از ارایه خدمات و انجام فعالیت اقتصادی توسط سرمایه گذاران شود.

کد خبر 344076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.