باید تا زمان مشخص شدن اتهامات رییس سازمان "صمت" صبر کرد

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس با اشاره به صحبت‌هایی که در مورد ریاست سازمان "صمت" می‌شود گفت: باید تا زمان احراز جرم از سوی دادگاه صبر کرد.

سید محمود جواد ابطحی در خصوص مشکلات سازمان صنعت و معدن اصفهان و رییس آن، که استاندار اصفهان هم نسبت به آن انتقاد کرده بود در گفت‌وگو با ایمنا گفت: هر کسی که آمده قرار نیست همیشه بماند، اگر این میزها ماندگار بود به کسی نمی‌رسید، اما تا زمانی که گفته‌ها و شنیده‌ها در مراجع قضایی ثابت نشود ما نمی‌توانیم کسی را متهم کنیم.

وی افزود: البته صحبت‌هایی مبنی بر تغییر و تحولات مدیریتی این سازمان را ما هم شنیده‌ایم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر جرم احراز شود باید هم رسیدگی و هم مجازات صورت گیرد و باید دادگاه حکم نهایی را بدهد.

ابطحی در ادامه صحبت هایش در مورد تامین آب استان اصفهان گفت: به لطف الهی با بارش‌های اخیر امیدواریم که مشکلی درباره تامین آب شرب وجود نداشته باشد، این درحالی است که هنوز مشکل آب کشاورزی و صنعت وجود دارد.

وی افزود: بارندگی‌ها به مراتب کمتر از میانگین بارش‌ها در سال‌های قبل بوده اما قرار است با شروع ساخت سد و تونل سوم کوهرنگ و اعطای هزینه ای ۴۵۰ میلیارد تومانی که فولاد اعطا کرده و پروژه آغاز شده است، این مشکل به صورت اساسی برطرف شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: قرار است با همکاری استان چهارمحال و بختیاری سامانه دوم هم اجرایی شود.

وی در خصوص چیستی سامانه دوم توضیحی نداد.

ابطحی در پاسخ به اینکه پروژه انتقال آب از دریای عمان در چه مرحله‌ای است گفت: این پروژه برای استان‌هایی مانند سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و کرمان اجرایی خواهد شد، انتقال آب این دریا به اصفهان شدنی است اما هزینه‌های سنگینی دارد از این رو پیشنهاد نمایندگان اصفهان این بود که آب شیرین شده از خلیج فارس به خوزستان داده و سپس آب اصفهان از سرشاخه‌های کارون تامین شود.  

وی تصریح کرد: جلوگیری از برداشت‌های چهارمحال و بختیاری وارد فاز اجرایی شده تا آب به صورت بی رویه به بالادست نرود.

کد خبر 344074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.