فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار است

گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: عملیت غرور آفرین بیت المقدس منجر به آزاد سازی خرمشهر شد و این فتح بزرگ حیرت دشمنان را برانگیخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، آیت اله سید علی طهماسبی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار کرد: ملت ایران با اقتدار و سربلندی در تمام تجاوزات و تحریم‌های آمریکا ایستادگی کرده اکنون نیز هیچ هراسی از خروج از برجام ندارد.

وی با بیان اینکه استفاده درست و  مصرف صحیح از سوخت به اقتصاد کشور کمک می‌کند، گفت: مصرف بهینه در شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و پیشرفت اقتصادی نقش بسزایی دارد.

امام جمعه گلپایگان با تبریک فرارسیدن آزاد سازی خرمشهر تصریح کرد: اجرای عملیات بیت المقدس در سال ۹۱ منجر به فتح خرمشهر شد که نقطه عطفی در هشت سال دفاع مقدس بود.

طهماسبی با بیان اینکه فتح خرمشهر روز مقاومت و ایثار است، تصریح کرد: عملیت غرور آفرین بیت المقدس منجر به آزاد سازی خرمشهر شد و این فتح بزرگ حیرت دشمنان را برانگیخت.

وی افزود: ایثارگری شهدا و رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس  و شکنجه شدن آزادگان در دوران اسارت بر هیچ کس پوشیده نیست،  آزادگان بدترین  شکنجه‌ها را  در دوران اسارت تحمل کردند، اما هیچ یک از خواسته‌های رژیم بعث را قبول نکردند.

امام جمعه گلپایگان با اشاره به حمایت از تولید داخلی تأکید کرد: کارآفرینان و تولیدکنندگان باید کیفیت کالا را بالا ببرند و دولت هم خرید کالاهای خارجی را در ادارات ممنوع اعلام کند.

کد خبر 344070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.