عمل به قرآن نسخه شفابخش برای انسان ها است

مبارکه - امام جمعه مبارکه گفت: ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و نزدیک شدن به درگاه خداوند متعال و فرصت بی بدیلی برای خودسازی و بهره گیری از مواهب الهی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های نماز جمعه مبارکه، اظهار کرد: روزه داران از رسیدگی به احوال یتیمان، توزیع افطاری بین مستمندان، خوش خلقی، دستگیری مستمندان، آسان گیری بر زیر دستان و صله رحم غفلت نکنند.

حجت الاسلام موسوی، ماه مبارک رمضان را ماه خودسازی و نزدیک شدن به درگاه خداوند دانست و گفت: این ماه بهترین روزها، شب ها و ساعات را دارد.

حجت الاسلام موسوی، با بیان اینکه حضور قلب در نماز، راه نزدیکی به خدا است، تصریح کرد: تلاوت قرآن به هر میزان می‌تواند قلب را تزکیه کند.

وی، عمل به قرآن را، نسخه شفا بخش انسان دانست و افزود: اگر امت اسلامی، قرآن کریم را به درستی درک می‌کرد این همه گرفتاری و بد بختی برای بشریت ایجاد نمی‌شد.

امام جمعه مبارکه همچنین با محکوم کردن جنایت اخیر رژیم اشغالگر قدس در نوار غزه تاکید کرد: ریشه رژیم صهیونیستی به زودی کنده می شود و این رژیم جنایتکار سرنگون خواهد شد.

وی افزود: انتقال سفارتخانه آمریکا به بیت المقدس یک توطئه از سوی رژیم اشغالگر قدس و آمریکا برای مقابله با جبهه مقاومت در فلسطین است.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه کشورهای عربی در برابر رژیم صهیونستی کوتاه آمده و ذلت را پذیرفته اند، اظهار کرد: مردم فلسطین در احقاق حق خود در خصوص بیت المقدس عقب نخواهند نشست و در برابر رژیم اشغالگر قدس و آمریکا ایستادگی خواهند کرد.  

کد خبر 344068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.