تولید با مرغوبیت سبب تشویق خرید کالای ایرانی است

تیران-امام جمعه شهرستان تیران و کرون گفت: رفتار ظالمانه رییس جمهور آمریکا علیه مردم و ملت های مظلوم عالم فروپاشی حکومتش را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، حجت الاسلام حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه با اشاره به کشتار مردم مظلوم فلسطین و انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس اظهارکرد: در حمله آمریکا به فلطسین 70 نفره کشته و بیش از سه هزار نفر مجروح شده اند.

وی افزود: آمریکا مدعی حقوق بشر در حمله های تروریستی و نظامی اقشار و جمعیت زیادی از مردم بی گناه عالم را از بین می برد، اما همواره دیگر کشورها مظلوم را در خصوص تضیع حقوق بشر محکوم می کند و هیچ سازمان بین المللی نیز علیه این همه ظلم آمریکا بیانه صادر نکرده و هیچ واکنشی نشان نمی دهند.

امام جمعه شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه حکومت ظالمان در جهان باقی نخواهد ماند، تصریح کرد: رفتار ظالمانه رییس جمهور آمریکا علیه مردم و ملت های مظلوم عالم، فروپاشی حکومتش را به همراه دارد و در جهان رسوا خواهد شد.

وی ادامه داد: عدم سکوت و ایستادگی در برابر ظلم های آمریکا و اسراییل توسط کشورهای جهان منجر به شکست این دولت های ظالم خواهد شد و اگر مدیریت معاملات بین المللی از دلار به یورو تغییر یابد ضعف مالی و اقتصادی امریکا را فراخواهد گرفت و تحریم های آن ها بی اثر خواهد شد.

حجت الاسلام رشیدیان یادآورشد: دولت ایران تغییر پول دلار در معاملات بین المللی را به یورو با سرعت بیشتری برای ایستادگی در برابر آمریکا انجام دهد.

وی با اشاره به روز بهره وری و بهینه مصرف گفت: تولید کالاهای مرغوب با بهره وری بالا مردم را به خرید کالاهای ایرانی تشویق می کنند که نیازمند همت تولیدکنندگان در ارایه کالاهای با کیفیت و مرغوب برای مردم است تا اینکه مردم نیز برای خرید کالاهای داخلی ترغیب شوند.

وی اضافه کرد: کالاهای با کیفیت بهره وری بالایی خواهند داشت و مصرف داخلی و خارجی این کالاها منجر به رشد اقتصادی کشور و سرمایه گذاران خواهد شد.

کد خبر 344065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.