یادواره شهدای فتح خرمشهر در تیران و کرون برگزار می شود

تیران-رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان تیران و کرون گفت: برنامه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت علاوه بر حفظ و تکریم جایگاه شهدا و خانواده ها به اقتدار ملی و هویت می انجامد و روحیه مقاومت را در برابر دشمنان تقویت می شود.

مهرداد حسن پور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون اظهار کرد: پنج نفر از شهدای این شهرستان در عملیات بیت المقدس به درجه شهادت رسیده اند که همزمان با سالروز فتح خرمشهر یادواره پنج شهید این واقعه در تیران و کرون برگزار می شود.

وی افزود: این یادواره پنج شنبه سوم خردادماه در مصلی شهر عسگران از توابع شهرستان تیران و کرون با حضور خانواده شهدا، مردم و مسئولان برگزار و خاطره گویی و جایگاه و اهمیت فرهنگ ایثار و شهادت تبیین خواهد شد.

رییس بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان تیران وکرون ادامه داد: جلسات خاطره گویی، همایش ضیافت و شهادت و همچنین صبحگاه مشترک بین نیروی مسلح مستقر در شهرستان تیران و کرون به مناسبت سوم خردادماه برگزار می شود.

وی با اشاره به ساماندهی گلزارهای شهدا در شهرستان تیران و کرون خاطرنشان کرد: گلزارهای شهدای این شهرستان با مشارکت خیران، دهیاری و شهردار ساماندهی و برنامه های فرهنگی در گلزارهای شهدا انجام می شود.

حسن پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیازمند برگزاری برنامه های فرهنگی است، اضافه کرد: برنامه های فرهنگی در حوزه ایثار و شهادت علاوه بر حفظ و تکریم جایگاه شهدا و خانواده ها به اقتدار ملی و هویت می انجامد و روحیه مقاومت را در برابر دشمنان تقویت می شود.

کد خبر 344041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.