انتشار اوراق مشارکت خط ۲ قطارشهری اصفهان

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: طی چند روز آینده اوراق مشارکت خط دو قطار شهری اصفهان با سود ۲۰ درصد منتشر می‌شود.

مرتضی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با توجه به اینکه شهر باید زیست‌پذیر باشد و مباحث زیست محیطی و روانی حمل و نقل و گردشگری در اولویت قرار گیرد، شورای شهر و مدیریت شهری اصفهان بر اجرا و تکمیل خطوط دو و سه قطار شهری اصفهان متمرکز شده‌اند.

وی با بیان اینکه سال گذشته خط یک به صورت کامل مورد بهره‌برداری قرار گرفت، افزود: امسال بر روی احداث خط دو قطار شهری متمرکز شده ایم و برای تامین منابع آن با موافقت و با مجوز بانک مرکزی تا چند روز آینده ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را انتشار خواهیم داد.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان تصریح کرد: اوراق مشارکت خط دو قطار شهری اصفهان با سود ۲۰ درصد منتشر می شود و انتظار داریم پس از انتشار علاقمندان توسعه شهری اوراق را خریداری کنند.

وی با بیان اینکه سود این اوراق تضمینی است ، خاطرنشان کرد: خریداران اوراق اطمینان داشته باشند که اصل و سود آن در سررسید مقرر پرداخت می شود.

طهرانی با اشاره به برگزاری جلسه ای با شخصیت های حقیقی و حقوقی در تهران، گفت: در هفته گذشته همراه با شهردار اصفهان در یک ماموریت کاری به تهران سفر کردیم و مذاکراتی با شخصیت‌های حقیقی و حقوقی که می‌توانند مشارکت و سرمایه‌گذاری در پروژه‌های شهری داشته باشند، انجام دادیم تا بتوانیم بخشی از پروژه‌های مورد نیاز شهر را با مشارکت سرمایه‌گذاران به نتیجه برسانیم.

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری اصفهان در تلاش است مشکلات سرمایه گذارانی که در بخش ساخت و ساز فعالیت دارند را مرتفع سازد، ادامه داد: با توجه به اینکه بخش عمده ای از درآمدهای شهرداری ناشی از فعالیت های ساخت وساز است،   در صدد رفع موانع فعالیت انبوه سازان ساختمان هستیم.

کد خبر 344032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.