شهرداری موظف به تدوین طرح استفاده از فناوری‌های نوین شد

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با توجه به تاثیر فناوری‌های نوین برا ارایه خدمات بهتر به شهروندان، شهرداری موظف شد تا طرح استفاده از این نوع فناوری را آماده و برای تصویب به شورای شهر ارایه دهد.

فتح‌الله معین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون تجهیز شهرداری به فناوری‌های نوین اظهار کرد: بررسی استفاده شهرداری از فناوری‌های نوین، یکی از موارد در دستور کار کمیسیون تلفیق هفته گذشته بود.

وی با بیان اینکه استفاده از فناوری‌های نوین اقدامی هدفمند در ارائه خدمات به شهروندان است که بر اساس آن می‌توانیم خدمات بیشتر را در کمترین زمان به آنان ارائه کنیم، ادامه داد: در همین راستا، مبنای کار بر این اساس قرار گرفت تا شهرداری با توجه به نظرسنجی از شهروندان پیرامون استفاده از فناوری‌های جدید برای سهولت بیشتردر کارها اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداری موظف است که پس از نظرسنجی و بررسی‌های لازم، طرحی تدوین و برای بررسی‌های بیشتر و تصویب آن به شورای اسلامی شهر ارائه کند.

معین تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با کمک شهرداری طرحی تدوین کنیم تا در زمینه خدماتی، قانونمند و هدفمند در این مسیر گام برداریم و به شهروندان خدمات بیشتری را ارائه دهیم.

کد خبر 344005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.