۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷
پارک دوبل عادت غلط رانندگان شهر

هر روز در خیابان‌های عبدالرزاق، شمس‌آبادی، آمادگاه وحکیم نظامی پارک دوبل خودروها و مسدود بودن یک خط مسیر مشاهده می‎شود، گویا این تخلف برای بعضی از رانندگان به عادت تبدیل شده است.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی سامانه ترافیکی شهر اصفهان، امروز- چهارشنبه ساعت 19- اگر از پل وحید قصد ورود به بزرگراه شهیدخرازی را داشته باشید، ترافیک سرسام‌آوری را پیش رو خواهید داشت.

بر اساس این گزارش، در اکثر خیابان‌های شهر رفت و آمد نیمه سنگینی مشاهده می‌شود، مسیر حرکت از سمت میدان خواجو تا شمال پل فردوسی رفت و آمدی روان دارد، خیابان فردوسی حدفاصل میدان خواجو تا پل بزرگمهر آمد و شد  قابل توجهی دارد.

حدفاصل پل فلزی تا پل ابوذر مشکلی در تردد خودروها وجود ندارد، اما تمامی مسیرهای منتهی به چهارراه تختی از جمله خیابان‌های مسجدسید، عبدالرزاق و چهارباغ پایین دچار قفل ترافیک شده است.

بوستان سعدی حدفاصل پل وحید به سمت پل فلزی مشکلی در تردد خودروها دیده نمی‌شود.

هر روز در خیابان‌های عبدالرزاق، شمس‌آبادی، آمادگاه وحکیم نظامی پارک دوبل خودروها و مسدود بودن یک خط مسیر مشاهده می‌شود، گویا این تخلف برای بعضی از رانندگان به عادت تبدیل شده است.

مسیر شرق به غرب خیابان مطهری رفت و آمد خودروها سنگین است، اما در روگذر خیابان امام خمینی(ره) مشکلی  برای تردد وجود ندارد.

در مسیر غرب به شرق خیابان مشتاق اول با توجه به انجام عملیات عمرانی و کمبود عرض خیابان ترافیک بسیار سنگینی مشاده می‌شود.

در خیابان سلمان فارسی میدان بزرگمهر خودروها به کندی حرکت می‌کنند، در خیابان بزرگمهر حدفاصل چهارراه نورباران تا میدان بزرگمهر رانندگان در ترافیک گرفتار شده‌اند.

کد خبر 343988

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
    0 0
    چرا با پارک دوبل و سوبل جدی برخورد نمی شود؟ خیابات طالقانی، آمادگاه، شمس آبادی، فلسطین، عبدالرزاق و ...... به کرات مشاهده می شود که رانندگان بی فرهنگ با پارک دوبل خودرو خود راه دیگران را سد کرده سبب کندی عبور و مرور و تصادف می شوند. اگر هم تذکر بدهی با بی ادبی آنها مواجه می شوی. اینهمه دوربین در سطح شهر برای جریمه این متخلفان می تواند استفاده شود. افسران محترم راهنمایی هم می توانند از این خیابان ها عبور و اعمال قانون نمایند. قانون ضمانت اجرایی می خواهد و عدم جریمه قانون شکنان آنان را برای ادامه تخلفات جری خواهد ساخت.