اصفهان جزو چهار هیئت برتر شطرنج در کشور است

نماینده فدراسیون شطرنج گفت: هیئت شطرنج استان اصفهان در حال حاضر جزو چهار هیئت برتر کشور قرار دارد که اگر به روند فعالیت‌های خود بیش از گذشته ادامه دهد، هیئت برتر کشور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سادات حسینی در مجمع انتخاباتی هیئت شطرنج استان که ظهر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد، اظهار کرد: آمار شطرنج‌بازان مدال‌آور در رقابت‌های جهانی، آسیایی و کشوری استان اصفهان بسیار بالا است که این مهم به دست نمی‌آید مگر با پشتوانه قوی و حمایت‌های هیئت شطرنج و مسئولان ورزش استان و همت شطرنج‌بازانی که برای رسیدن به سطوح بالا، تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه تیم همدل و خوبی در هیئت شطرنج استان اصفهان وجود دارد، ادامه داد: به گلشنی تبریک می‌گویم که افراد خوش‌فکر و کارآمدی را طی چند سالی که ریاست هیئت شطرنج استان را برعهده دارد، گرد هم آورده است.

سادات حسینی تاکید کرد: هیئت شطرنج استان اصفهان بیش از گذشته و با حمایت اداره‌کل ورزش و جوانان استان و همکاری اعضای هیئت رشد پیدا کند و امیدوارم شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی در این استان باشیم.

نماینده فدراسیون شطرنج تصریح کرد: در این مجمع تفاهم‌های خوبی انجام شد که اگر همین روند ادامه پیدا کند، در آینده اصفهان، در ورزش شطرنج استان برتر خواهد شد ضمن اینکه در حال حاضر هیئت شطرنج استان اصفهان جزو چهار هیئت برتر کشور قرار دارد.    

کد خبر 343970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.