شهرداری اصفهان ۶ رتبه در سیزدهمین جشنواره روابط عمومی ها کسب کرد

اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان موفق به دریافت ۳ رتبه برتر و لوح تقدیر در آیین معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در آیین معرفی برگزیدگان سیزدهمین جشنواره فرهنگی روابط عمومی های استان اصفهان که در آستانه روز روابط عمومی و ارتباطات در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، موفق به دریافت ۳ رتبه برتر و لوح تقدیر شد.  

همچنین روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری در دو بخش و روابط عمومی سازمان قطار شهری شهرداری اصفهان در یک بخش، حائز رتبه برتر شد و مجموع رتبه های شهرداری اصفهان در این جشنواره را به ۶ رتبه رساند. 

شهرداری اصفهان در این جشنواره در حوزه های انتشارات، ارتباطات رسانه ای، روابط عمومی الکترونیک، تبلیغات و مراسم، برتر شناخته شد.  

گفتنی است در این مراسم از فعالیت فاطمه رئوفی، استاد و پیشکسوت عرصه ارتباطات و عبدالحسین جعفری، پیشکسوت روزنامه‌نگاری اصفهان تقدیر شد و همچنین تعدادی از فارغ التحصیلان رشته روابط عمومی، سوگندنامه خود را قرائت کردند.

کد خبر 343951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.