آذری: شعار استقلالی‌ها علیه قلعه نویی ضد اخلاقی بود/ انشالله قلعه نویی می‌ماند

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: قلعه نوی برای باشگاه استقلال زحمت کشیده است و حداقل باید حرمت زحمت‌های او را نگه می‌داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری پس از شکست ۳ بر یک تیمش برابر استقلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تیم ما تلاش خود را کرد و به آقای قلعه نویی، بازیکنان و هوادارانمان به خاطر این بازی خوب تبریک می‌گویم.

وی درباره حضور یا عدم حضور قلعه نویی به عنوان سرمربی ذوب آهن در فصل آینده خاطرنشان کرد: انشالله که می‌ماند.

مدیرعامل ذوب آهن درباره اینکه بازیکنان ذوب آهن در زمان گرم کردن با لباس قرمز به زمین آمده بودند تصریح کرد: تیم ما ۶ یا ۷ دست لباس تمرینی دارد و فکر می‌کنم بازیکنان به صورت چرخشی این پیراهن‌ها را تن‌شان می‌کنند. فکر می‌کنم سرپرست تیم در این باره تصمیم می‌گیرد و این موضوع اتفاقی بوده است.

آذری در واکنش به صحبت خبرنگاری که این حرکت ذوب آهن را موجب تحریک هواداران استقلال دانسته بود عنوان کرد: فکر نمی‌کنم چنین چیزی باشد، هواداران استقلال آنقدر فهیم و فرهیخته هستند که با یک رنگ تحریک نشوند. به هر حال شعارهای داخل استادیوم همیشه بوده و هست.

وی با بیان اینکه از شعارها علیه امیر قلعه نویی متعجب است تصریح کرد: امیر قلعه نویی ۴۰ سال برای استقلال زحمت کشیده است و جوانی خود را در این تیم گذرانده است. روزی که استقلال به لیگ سه رفت قلعه نویی با هزینه شخصی خود برای تیم هزینه کرد اما شنیدن بعضی شعارها علیه او در استادیوم قشنگ نبود. به هر حال امیر قلعه نویی هموطن ماست و چنین روزهایی هم تمام می‌شود. شعارها علیه قلعه نویی حرکت ضد اخلاقی و بدی بود، او برای باشگاه استقلال زحمت کشیده است و حداقل باید حرمت زحمت‌های او را نگه می‌داشتند.

مدیرعامل ذوب آهن درباره فصل نقل و انتقالات و پیشنهاداتی که برای بازیکنان ذوب آهن ارائه می‌شود گفت: ما اگر قرار باشید بازیکنی را بفروشیم به تیم‌های ایرانی بازیکنی را نمی‌فروشیم و فقط بازیکنان خود را به تیم‌های خارجی می‌فروشیم.

کد خبر 343907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.