تصمیم تبریزی برای کمک به آینده فوتبالش

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: با ذوب آهن قرارداد دارم و پیشنهادی ندارم اما شاید خبرهایی باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی تبریزی پس از شکست سه بر یک تیمش مقابل استقلال تهران در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: بازی سختی بود. ما موقعیت‌هایی داشتیم که استفاده نکردیم و استقلال توانست موفق شود، در صورتی که دقایق آخر می‌توانستیم نتیجه را تغییر دهیم اما قسمت نبود.

وی در مورد اینکه چرا در دو بازی اخیر مقابل استقلال تهران تعویض شده؟ گفت: همیشه تلاش کردم دقایقی را که در زمین حضور دارم برای تیم مفید باشم و نظر مربی است که هر زمانی از بازی که می خواهد بازیکن را تعویض کند.

تبریزی در پاسخ به اینکه آیا نبودن اسم شما در لیست تیم ملی تأثیری در روند بازی امروزتان هم داشت یا خیر؟ تصریح کرد: آرزوی هر بازیکنی پوشیدن لباس تیم ملی است. اما نه، چون بازیکنانی که از قبل به تیم ملی دعوت شده بودند یک سر و گردن از ما بالاتر بودند. قسمت نبود در تیم ملی بازی کنم اما در پای گیرنده‌های تلویزیونی برای آن‌ها دعا می‌کنیم که موفق باشند.

مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن در مورد قراردادش برای فصل پیش‌رو، گفت: یکسال دیگر با باشگاه ذوب آهن قرارداد دارم و تا الان تصمیم خاصی نگرفته‌ام اما قصد دارم تصمیمی بگیرم که به آینده فوتبالی‌ام کمک کند.

وی در پاسخ به اینکه از باشگاهی هم پیشنهاد داشته‌اید یا خیر، تصریح کرد: تا الان پیشنهادی به من ندادند اما منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. شاید خبرهایی باشد.

کد خبر 343906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.