تبریک قلعه نویی به سلطانی فر، تاج و کی روش!/ سر یک تیم شهرستانی را بریدند

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با انتقاد از رفتار وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال در قبال ذوب آهن گفت: آقای سلطانی‌فر مبارکت باشد، پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد. سر یک تیم شهرستانی را بریدند. اینها آه دارد، من به این آقایان تبریک می‌گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از دیدار استقلال و ذوب آهن اظهار کرد: نباید به این فوتبال تبریک گفت. من تبریک را به آقای تاج و سلطانی فر می گویم. آقای تاج، آقای وزیر ورزش، ممنون هستیم که این تیم ها را خوب حمایت می‌کنید، ما در زمین نباختیم. دو بازیکن حریف باید اخراج می شد و یک پنالتی ما دیده نشد.

وی افزود: در این بازی تیام و یک بازیکن دیگر استقلال باید اخراج می‌شدند. من به استقلال تبریک می‌گویم اما به فوتبال نه، این پیروزی تبریک گفتن ندارد. زندگی ادامه دارد و فوتبال هم برد و باخت اما در هفته‌ای که گذشت به ما و ناموس ما فحاشی می‌کنند. من از هوادارانی که برای حمایت از ذوب‌آهن به ورزشگاه آمدند تشکر می‌کنم.

وی افزود: آقای سلطانی‌فر مبارکت باشد، پدر ورزش ایران تبریک، آقای تاج مبارکت باشد. سر یک تیم شهرستانی را بریدند. اینها آه دارد، من به این آقایان تبریک می‌گویم.

سرمربی ذوب آهن همچنین در واکنش به سوال خبرنگاری درباره مشاجره او با کارلوس کی‌روش در روزهای اخیر گفت: یادم رفت که این مسئله را به کی‌روش هم تبریک بگویم.

قلعه نویی درباره اعلام لیست تیم ملی و حضور نداشتن بازیکنان ذوب آهن در آن و تاثیر این اتفاق در عملکرد بازیکنان ادامه داد: بازیکنان ما درون زمین مردانه بازی کردند و جنگیدند و این مسئله هیچ تأثیری نداشت. استقلال دو بازیکن داشت که نمی‌توانستیم ‌آنها را بگیریم، تیام و داور را به هیچ وجه نمی‌توانستیم بگیریم. باید به تیام به خاطر فوتبال سطح بالایی که دارد و به داوران و آن عزیزانی که گفتم تبریک بگوییم. در این فوتبال اتفاقاتی رقم می‌خورد که جای تبریک دارد.

وی در پاسخ به اینکه آیا این دیدار آخرین حضورش روی نیمکت ذوب آهن بود، عنوان کرد: اجازه بدهید ۲۴ ساعت ریکاوری شویم و از این فوتبالی که بود لذت ببریم. آن وقت در این مورد تصمیم می‌گیریم.

وی گفت: این معرفت فوتبال نیست که سر یک تیم شهرستانی را به این شکل ببرند. شما دیروز داور بازی را دیدید که چقدر زیبا مسابقه را قضاوت کرد. من به باشگاه هم سه چهار روز قبل گفتم نامه بزنید تا داور از شرق آسیا انتخاب شود. این داوران در این جو دچار مشکل می‌شوند اما چیدمان داوری کاملاً مشخص بود و از سوت دقیقه یک مشخص می‌شود چه بلایی قرار است سر تیم بیاید.

قلعه‌نویی در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا درباره دلیل این اقدامات علیه ذوب آهن خاطرنشان کرد: دلیل این مسئله مشخص است، استقلال به کجا وابسته است (در جواب به قلعه‌نویی اعلام شد که استقلال به وزارت ورزش تعلق دارد). دیگر همه چیز مشخص است این پیروزی مبارک‌شان باشد من به فوتبال تبریک نمی‌گویم به سلطانی‌فر، تاج و استقلال تبریک می‌گویم. امروز فوتبالی را هم مشاهده کردیم تقریباً به یاد بحرین افتادیم اگر بگوییم نه دروغ گفتیم. من خیلی جاها چهار یا پنج گل خورده‌ام ولی فوتبال بازی کردم به الدحیل باختم ولی فوتبال بازی کردم. در عمرم هیچ‌وقت این شکل فوتبال را بازی نکرده‌ام. به هر حال شما ببینید چقدر تا انتخابات زمان باقی مانده است.

کد خبر 343903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.