۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹
هفته فرهنگی گلپایگان تعیین شد

گلپایگان- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: ۲۵ تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه به عنوان هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان تعیین شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سعید ضابطی در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان اظهار کرد: هفته فرهنگی شهرستان گلپایگان از ۲۵ تا ۳۰ اردیبهشت ‌ماه تعیین شده است.

وی افزود: از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان به عنوان دبیر هفته فرهنگی، نمایشگاه کتاب با عنوان بازی فکری کودکان و نوجوان با سه هزار جلد کتاب تا پنجم خردادماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برپا می‌شود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان گفت: برپایی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع فضای مجازی با ۵۰ اثر و برگزاری کارگاه یک روزه انیمیشن در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از جمله برنامه های این هفته خواهد بود.

وی افزود: برپایی نمایشگاه نشریات محلی، دیدار با هنرمندان پیشکسوت شهرستان و برگزاری همایش بزرگداشت علمای بیداری اسلامی از دیگر برنامه‌های هفته فرهنگی گلپایگان است.

ضابطی تصریح کرد: از سوی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراسم تجلیل از مقام اساتید و برپایی نمایشگاه عکس و کتاب و طبخ غذاهای سنتی انجام می‌شود.

وی تأکید کرد: باید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های هنری و فرهنگی در راستای معرفی شهرستان استفاده کرد.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان اظهار کرد: دستگاه‌ها برنامه‌های فرهنگی را با محوریت اداره فرهنگ و ارشاد و به صورت متمرکز برگزار کنند.

وی تأکید کرد: شهرداری گلپایگان، گوگد و گلشهر مکانی را برای جانمایی در تبلیغات روزهای فرهنگی شهرستان در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان قرار دهد.

کد خبر 343883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.