صدها میلیون تومان به بیت المال بازگشت

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: با تشکیل کمیته ویژه مبارزه با تخلفات توانستیم صدها میلیون تومان به بیت المال بازگردانیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید کورنگ بهشتی سازمان عمران را یکی از بزرگترین سازمان‌های اجرایی شهرداری و بازوی توانمند عمران شهری معرفی کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امسال بخش‌هایی از سالن اجلاس سران و نمایشگاه بین‌المللی، سالن گلستان شهدا و پارک آبشار ( پردیس هنر) تکمیل خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان افزود: همچنین به زودی پروژه‌های جدیدی همچون پل قطار شهری در طرح توسعه خط یک حدفاصل ملک شهر تا میدان استقلال، ایستگاه شاهد مترو در شمال اصفهان، تقاطع کارخانه قند، تقاطع اردستانی و بخش‌هایی از رینگ حفاظتی شهر اصفهان آغاز می شود.

بهشتی اضافه کرد: در سال ۹۶ صد درصد عملکرد این سازمان در زمینه پروژه‌های عمرانی و ۵۰ درصد در بخش روکش آسفالت معابر نسبت به بودجه پیش بینی شده، محقق شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با بیان اینکه در ابتدای سال گذشته این سازمان به دلیل بدهی‌های سنگین با داشتن بیش از ۹۰۰ طلبکار بخش خصوصی و دولتی به یکی از بحرانی‌ترین سازمان‌ها تبدیل شده بود، ادامه داد: این بحران در یک دوره زمانی ۹ ماهه و با چاره اندیشی برطرف و تحولات و نتایج خوبی حاصل شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رفع بحران در سازمان عمران شهرداری اصفهان اظهار کرد: پرداخت ۱۰ ماه حقوق پرسنل در یک دوره ۹ ماهه، کاهش میزان بدهی سازمان از ۶۵ میلیارد تومان به ۱۵ میلیارد و عمدتاً از طریق تهاتر، افزایش درآمد نقدی سازمان از طریق برنامه پیگیری جامع، افزایش فروش نقدی سازمان و پرداخت تهاتری و غیرنقدی مطالبات پیمانکاران از جمله اقدامات صورت گرفته برای برون رفت این سازمان از بحران بوده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پرداخت عمده سهم بیمه تأمین اجتماعی سازمان پیشاپیش تا پایان سال ۹۷ از طریق تهاتر و اقساط خبر داد و گفت: سازمان عمران در این مدت موفق شد با تشکیل کمیته ویژه مبارزه با تخلفات، صدها میلیون نیز به بیت المال بازگرداند.

کد خبر 343863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.