فرشاد: شهرداری اصفهان نقش خود در خبررسانی را ایفا کرده است

مدیرکل اداره بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه در اصفهان فضای مطبوعاتی خوب و بزرگی وجود دارداما مردم آنقدر مطبوعاتی نیستند، گفت: بخش اصلی وظیفۀ مطبوعات صداقت در انتقال مطلب است و شهرداری نقش خود در بحث خبر را به خوبی ایفا کرده است.

مرضیه فرشاد در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایمنا اظهار کرد: بخش اصلی وظیفۀ مطبوعات صداقت در انتقال مطلب است که در خصوص اخبار بهزیستی امانت داری همواره رعایت می شود، گاهی اوقات در حوزه مطبوعات به ویژه جوان ترها می خواهند هیجان ایجاد کنند و این فضای هیجانی را گران می خرند، یعنی به قیمت تخریب یک برآیند، یک مجموعه و یک فرد؛ من واقعاً در مجموعه ایمنا این موضوع را ندیدم و به همین دلیل از این مجموعه تشکر می کنم.

مدیرکل اداره بهزیستی استان افزود: در بهزیستی فرصت خطا کردن وجود ندارد چون منابع بسیار محدود و فرآیند ها بسیار به روز است، بنابراین اطلاع رسانی به مردم باید صحیح اتفاق بیفتد، به همین دلیل صداقت در خبررسانی در حوزه بهزیستی بسیار مهم است. خوشبختانه شهرداری اصفهان منهای انتظارات زیادی که این اداره کل از مدیران شهردی دارد و گاهی بیش از توان آن ها است، در حوزه خبر نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

فرشاد با اشاره به تعامل بهزیستی با  شورای شهر اصفهان گفت: حضور یک آسیب شناس در مجموعه شورای شهر فرصت خوبی است. زیرا بهزیستی به صورت روزانه با مسائل اجتماعی در ارتباط است و با همراهی مجموعه مدیریت شهری می توان گام های مثبت تری برای کاهش آسیب های اجتماعی برداشت.

وی با بیان اینکه در اصفهان فضای قابل توجه رسانه ای وجود دارد اما به نظر می رسد شهروندان چندان اهل مطبوعات نیستند، افزود: در مقایسه با استان هایی فارس، به نظر می رسد مردم اصفهان چندان اهل مطبوعات نیستند.

کد خبر 343854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.