امکانات ورزشی تیران و کرون پاسخگوی نیاز ورزشکاران نیست

تیران-رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون گفت: امکانات ورزشی شهرستان پاسخگوی نیاز ورزشکاران و چشم انداز ورزش شهرستان نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان تیران و کرون، مهدی مرادی، رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون در آیین تجلیل از برترین ها و قهرمانان ورزشی این شهرستان گفت: در سال گذشته ۱۵۰ نفر ورزشکار تیران و کرونی به مسابقات ملی و استانی اعزام شدند که یکصد مقام ملی و استانی توسط این افراد کسب شد.

وی افزود: ۷۰ درصد از مقام های ملی و استانی توسط آقایان و ۳۰درصد زنان ورزشکار این شهرستان کسب کرده اند.

مرادی با اشاره به فعالیت شهرستان تیران و کرون در تربیت نیروی ورزشی تصریح کرد: در سال گذشته رتبه دوم عملکرد ورزشی، رتبه دوم فعالیت های فرهنگی و ورزشی و رشته سوم فعالیت های حوزه جوانان به اداره ورزش و جوانان تیران و کرون رسیده است.

وی با انتقاد از کمبود امکانات ورزشی در این شهرستان یادآورشد: امکانات ورزشی شهرستان پاسخگوی نیاز ورزشکاران و چشم انداز ورزش شهرستان نیست.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان تیران و کرون با اشاره به توسعه خانه های ورزش روستایی در این شهرستان گفت: بیش از ۱۰ خانه ورزش روستایی در مناطق روستایی این شهرستان راه اندازی شده و در برخی از روستاها سالن های ورزشی نیز با مشارکت خیران راه اندازی شده که اهالی چند روستا نزدیک به یکدیگر از این ظرفیت استفاده می کنند.

مرادی با بیان اینکه با توسعه زیرساخت های ورزشی تحرک و سلامت اجتماعی تضمین می شود، خاطرنشان کرد: دسترسی به امکانات ورزشی منجر به استقبال از امکانات خواهد شد و این موضوع سلامت جسمی، روحی و اجتماعی را تامین می کند.

به گزارش ایمنا، در این آیین علاوه بر تجلیل از ورزشکاران قهرمان از مربیان، داوران و پیشکسوتان ورزش نیز تجلیل شد.

کد خبر 343840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.