مسابقات فوتسال زنان از رسانه ملی زنده پخش شود

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس گفت: زنان ورزشکار ایرانی در میادین آسیایی خوش درخشیدند و نام ایران را پرآوازه‌تر کردند و امیدواریم صدا و سیما سیاست‌های مناسبی برای پخش زنده این مسابقات اتخاذ کند.

به گزارش ایمنا، فاطمه ذوالقدر ضمن تبریک موفقیت‌های تیم ملی فوتسال زنان ایران در رقابت‌های آسیایی، اظهار کرد: تیم فوتسال بانوان ایران باوجود محدودیت‌ها و کم توجهی‌هایی که وجود داشت، به خوبی توانست مقام نخست بازی‌های آسیایی را به دست آورد و این افتخار بزرگی برای ملت ایران است.

وی افزود: زنان ایرانی با پوشش و حجاب مناسب توانستند در میادین آسیایی به خوبی خوش بدرخشند و نام ایران را پرآوازه‌تر کنند. از این بانوان بسیار سپاسگزاریم و افتخار می‌کنیم زیرا آنان غیرت ایرانی را به نمایش گذاشتند.

ذوالقدر از حضور اعضای تیم فوتسال زنان در مجلس خبر داد و گفت: قرار است اعضای فراکسیون زنان و کمیسیون فرهنگی مجلس هفته آینده از تیم فوتسال بانوان تقدیر کنند

وی در مورد پخش نشدن مسابقات فوتسال زنان از تلویزیون، گفت: ما با صدا و سیما صحبت کرده بودیم که این مسابقات را پخش کنند البته در جریان هستیم که وزارت ورزش و جوانان نیز مکاتباتی با رسانه ملی داشته است ولی آنان اعلام کردند طبق آیین‌نامه باید بررسی کنند که امکان پخش چگونه است.

نایب رییس فراکسیون زنان مجلس ابراز امیدواری کرد صدا و سیما سیاست‌های خوبی در این زمینه اتخاذ کند تا در آینده شاهد پخش این مسابقات از رسانه ملی باشیم. مردم تمایل دارند که این مسابقات را از تلویزیون کشورشان مشاهده کنند.

وی که صبح امروز در مراسم استقبال از این ورزشکاران حضور داشت، اظهار داشت: پوشش خبری خوبی از بازگشت آنان به ایران صورت گرفت، امیدواریم که صدا و سیما نیز با پخش این مسابقات از ورزشکاران حمایت کند.

تیم فوتسال بانوان ایران با برتری مقتدرانه پنج بر دو مقابل ژاپن برای دومین دوره متوالی به مقام نخست رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت.

دیدار پایانی سومین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی زنان آسیا، بین تیم‌های ملی ایران و ژاپن در شهر «بانکوک» تایلند برگزار شد و تیم ایران با ارائه نمایشی خیره‌کننده در نیمه دوم به پیروزی پنج بر دو رسید و سرود قهرمانی سر داد.اعضای تیم ملی فوتسال بانوان امروز به تهران بازگشتند.

منبع: ایرنا

کد خبر 343831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.