نشست‌های متنوع در جشنواره فیلم حسنات

در هفتمین جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان، نشست‌ها و کارگاه‌های ویژه‌ای برگزارشده و در حال برگزاری است.

به گزارش ایمنا، در اولین روز این جشنواره که شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، نشستی با فریدون خسروی، کارگردان سینما با موضوع «همسایگی فیلم کوتاه با مدرنیسم» با حضور حمید بکتاش، استاد دانشگاه به‌عنوان مجری- کارشناس برگزار شد.

در این روز، نشست دیگری هم با امرالله احمدجو، کارگردان تلویزیون با موضوع «فیلم و مخاطبان» با حضور خسرو ثقفیان، نمایشنامه‌نویس اصفهانی به‌عنوان مجری- کارشناس برگزار شد.

همچنین نشست صمیمانه با هنرمندان با حضور فریدون خسروی به‌عنوان مجری- کارشناس و تقدیر از حسن اکلیلی، کمدین اصفهانی در این روز برگزار شد.

این جشنواره، دیروز، یکشنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه هم نشستی با شادمهر راستین، فیلم‌نامه‌نویس برجسته با عنوان «فیلم‌نامه‌نویسی فیلم کوتاه» با حضور عطیه سلطانی، استاد دانشگاه به‌عنوان مجری- کارشناس داشت.

نشستی با کامبوزیا پرتوی، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران، با موضوع «چگونگی روایت کردن در فیلم‌نامه» با حضور حسین احمدی به‌عنوان مجری- کارشناس و کارگاه آموزشی با پدرام صدرایی، استاد دانشگاه با موضوع «ایده‌یابی در فیلم کوتاه»، نشست‌های دیگر روز دوم جشنواره بود.

نشست «شبی به یاد زاون» با حضور کیومرث پوراحمد، کارگردان سینما به همراه نمایش فیلم «مثل چشمه» ساخته طاهره امامی با حضور غلامرضا مهیمن، مستندساز اصفهانی به‌عنوان مجری- کارشناس، نشست دیگر دومین روز جشنواره بود و در این روز از همایون اسعدیان، کارگردان سینما هم تقدیر شد.

این جشنواره، امروز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت‌ماه هم بخش‌های متنوعی دارد. کارگاه آموزشی با لیلا ارجمند با موضوع «شناخت و ساخت شخصیت دراماتیک» با حضور عطیه سلطانی به‌عنوان مجری- کارشناس، یکی از این کارگاه‌ها است.

نشستی با امیر سحرخیز با موضوع «آینده انیمیشن در ایران» با حضور ابوالقاسم نظرپور به‌عنوان مجری- کارشناس و نشستی با محسن امیر یوسفی، کارگردان فیلم «خواب تلخ» با موضوع «اصول هنر فیلم‌سازی مستند کوتاه» با حضور فرشاد احمدی، مستندساز اصفهانی بهعنوان مجری- کارشناس، دیگر برنامه‌های روز سوم جشنواره است.

نشستی با محمدرضا فروتن، بازیگر مشهور سینما با موضوع «عشق» با حضور عطیه سلطانی به‌عنوان مجری- کارشناس و نشستی با ایرج طهماسب، سازنده سریال محبوب «کلاه قرمزی و پسرخاله»، برنامه‌های پایان‌بخش روز سوم جشنواره هستند.

سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه به‌عنوان آخرین روز جشنواره هم شاهد برنامه‌های دیگری در آن خواهیم بود.

کارگاه آموزشی با سهراب خسروی با موضوع «رابطه تدوینگر و کارگردان» با حضور شهره سجادیه، استاد دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان به‌عنوان مجری- کارشناس و نشستی با تینا پاکروان با موضوع «چگونه وارد سینمای حرفه‌ای شویم» با حضور فریدون خسروی به‌عنوان مجری- کارشناس، دو برنامه روز چهارم جشنواره هستند.

همچنین نشستی با مریم کشکولی‌نیا با موضوع «تکنیک‌های انیمیشن زیر دوربین» با حضور علی مفضلی به‌عنوان مجری- کارشناس و نشستی با احسان مشکلانی با موضوع «احسان، نیکوکاری، آینده» با حضور فرزان معظم، عکاس اصفهانی به‌عنوان مجری- کارشناس، بخش‌های دیگر روز چهارم جشنواره است.

کد خبر 343755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.