قهرمانی تیم ملی فوتسال نشان دیگری از شایستگی زنان ایران است

رییس جمهور در پیامی قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان ایران در آسیا را نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی زنان و دختران عزیز این مرز و بوم دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه بیشتر مسئولان ورزشی، شاهد تداوم این مسیر بالنده باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، در متن پیام تبریک حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری آمده است: قهرمانی ارزشمند تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان در رقابت های قاره آسیا برای دومین بار پیاپی و طنین سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، موجب شادمانی هموطنان ورزش‌دوست گردید.

این پیروزی شیرین، نشان دیگری از پویایی، توانمندی و شایستگی بانوان و دختران عزیز این مرز و بوم است که امیدوارم با توجه بیشتر مسئولان ورزشی، شاهد تداوم این مسیر بالنده و امیدآفرین در سایر رشته‏‌های ورزشی بانوان نیز باشیم.

اینجانب کسب این موفقیت ارزنده را به عموم مردم ایران تبریک می‌گویم و از تلاش‌های مربیان و دست‌اندرکاران این رشته ورزشی، به‏‌ویژه از قهرمانان تیم ملی‏ فوتسال بانوان، تشکر می‌کنم. سربلندی همیشگی جوانان ایران اسلامی که مهمترین سرمایه‌های کشور عزیزمان هستند را از خداوند بزرگ مسألت دارم.

تیم فوتسال بانوان ایران با برتری مقتدرانه ۵ بر ۲ مقابل ژاپن برای دومین دوره متوالی به مقام نخست رقابت های فوتسال قهرمانی آسیا دست یافت.

کد خبر 343659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.