۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵
نشست‌های هنری پایان هفته اصفهان

هفته جاری با تعدادی نشست هنری در اصفهان به پایان خواهد رسید.

به گزارش ایمنا، کانون داستان‌نویسی «بهانه روایت» با همکاری موسسه فرهنگی ادبی روایت کلک خورشید، هم‌نشینی با علیرضا محمودی ایرانمهر، داستان‌نویس و فیلم‌نامه‌نویس را طی چهار جلسه کارگاه آموزشی، نشست نقد و بررسی رمان و آیین رونمایی از رمان برگزار می‌کند.

 در این مجموعه برنامهها، نقد و بررسی رمان «من عاشق افسانه نیستم» با حضور نویسنده آن، مریم معینی، ۲۰ اردیبهشت‌ماه و رونمایی از رمان «بارون ساز»، ۲۱ اردیبهشت‌ماه در خانه خورشید واقع در خیابان آبشار اول برگزار خواهد شد.

همچنین فیلم «درباره الی» (اصغر فرهادی) به همت پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت «پنج او هفت»، ۲۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۲۰:۳۰ در عمارت تاریخی لطیفیان واقع در خیابان کمال نمایش داده می‌شود.

نشست آشنایی با هنر «گره چینی و شیشه‌رنگی ایران» هم ۲۰ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۷ در پژوهشکده هنر، معماری و خلاقیت «پنج او هفت» واقع در خیابان کمال برگزار می‌شود.

در این نشست، محمد جلیلی، هندسه نقوش، گره مشبک، گره چینی شیشه‌رنگی، گره توپر و یا آلت و لغت، اسلیمی‌بری، قواره‌بری و پارچه‌بری را بررسی می‌کند و از نفیس‌ترین و منحصربه‌فردترین پارچه‌بری محدب رونمایی خواهد شد.

کد خبر 343526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.