طرح توسعه مناطق حاشیه‌نشین آماده شود

شهردار اهواز در جلسه شورای معاونین به معاونت معماری و شهرسازی گفت: در اسرع وقت طرح توسعه مناطق حاشیه‌نشین اهواز آماده شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانیشهرداری اهواز، منصور کتانباف در جلسه شورای معاونین شهرداری اهواز با تاکید بر لزوم توانمندسازی مناطق کم برخوردار اهواز به معاونت معماری و شهرسازی اظهار کرد: در کمترین زمان ممکن همکاری مشاوران متخصص، طرح توسعه مناطق سلیم آباد، سیاحی، کروشات، ملاشیه، علی آباد، رمضان، فرهنگیان، منبع آب، مندلی و... برای جبران عقب افتادگی‌ها آماده شود.

وی  با تاکید بر اینکه در این زمینه مطالعاتی از سوی سازمان مسکن و شهرسازی و ارگان‌های دیگر انجام شده است، ادامه داد: این موضوع مصوبه شورای تامین بوده و شخصاً این موضوع را پیگیری می‌کنم.

شهردار اهواز همچنین به لزوم توجه ویژه به درخواست‌های مردمی سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: درخواست‌های رسیده به این سامانه دو بخش دارد؛ بخش اول شامل مواردی است که قابل برطرف کردن است و باید حداکثر ظرف یک روز انجام شود و بخش دوم این درخواست‌ها، اقدامات بلند مدت و میان مدت را شامل می شود که لازم در اولویت برنامه‌های اجرایی مناطق قرار گیرد.

وی تصریح کرد: این درخواست‌ها بی واسطه توسط شهروندان مطرح می‌شود و هیچ بهانه‌ای برای محقق نشدن آن‌ها پذیرفتنی نیست.

کتانباف وظیفه مسئولان در وضعیت فعلی را مهم دانست و گفت: در این میان نقش شهرداری به دلیل مواجه مستقیم با مردم سنگین تر است. شهروندان و نمایندگان آن‌ها در شورای اسلامی شهر هیچ کم کاری را از جانب ما نمی‌پذیرند و باید نظرات را شنید و در جهت اصلاح عملکرد از آنها بهره برد.

وی همچنین لزوم فضاسازی مناسب برای عید فطر را یادآور شد و افزود: طرح آماده سازی شهر برای عید فطر در همه نقاط شهر اجرا می شود و طبق مصوبه شورای تامین برای کوی علوی این طرح به صورت ویژه انجام خواهد شد.

شهردار اهواز با اشاره به تصمیم دولت آمریکا در خروج از برجام با قابل پیش بینی خواندن این موضوع، گفت: رهبر معظم انقلاب در حین مذاکرات نیز، بدعهدی آمریکا را پیش بینی کرده بودند.

وی افزود: استکبار جهانی همواره از شروع انقلاب اسلامی با توطئه های خود قصد داشته ایران اسلامی را به زانو دربیاورد، اما ملت ما همواره با ایمان، توکل به خدا و پیروی از فرامین امام خمینی (ره) و فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توانسته است به سلامت و با سربلندی از تمام این سختی ها و مشکلات عبور کند.

کتانباف ادامه داد: به فضل الهی این بار نیز توطئه ی جدید دشمنان نقش برآب می شود. طبق وعده الهی نظام اسلامی به حکومت جهانی عدل الهی امام زمان(عج) متصل می شود.

کد خبر 343501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.