ترمز برخی فعالیت‌های اصلاحی و توسعه‌ای کشیده شده است

فرماندار اصفهان گفت: نمی‌خواهم بگویم مشکل نداریم. ما مشکل داریم. بعضاً برنامه‌ریزی نداریم. ترمز برای بعضی حرکات اصلاحی و توسعه‌ای کشیده شده است، انتظار بیشتری در زمینه از مسئولان داریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد رضوانی شامگاه (دوشنبه) در مراسم بزرگداشت روز شوراهای اسلامی بخش روستاهای مرکزی، حادثه خیز بودن جاده زیار به اصفهان، کمبود فضای ورزشی و بهداشتی، کمبود آب و نبود ایستگاه آتش‌نشانی از مهم‌ترین چالش‌های این منطقه دانست.

او که معتقد است استاندار به صورت جدی پیگیر مشکلات موجود در استان و به ویژه در حوزه کمبود آب است، اضافه کرد: اگر آب هست باید برای همه مردم باشد اگر هم با کمبود آب مواجه هستیم برای همه یکسان است چه در استان همجوار و چه استانی که استفاده می کند. این واقعیتی است که تمام مسئولین راجع به این مسئله ایستادگی کرده ایم.

فرماندار اصفهان اعتراض مردم را نسبت به کمبودها نمی‌داند و بر این باور است که  مردم نسبت به بعضی از بی‌عدالتی‌ها معترض هستند که توسط برخی از مسئولین انجام می شود.

وی که از مردم خواست تا در تمام اتفاقات برای حل بحران‌ها کنار مسئولان باشند، گفت: مردم همیشه در صحنه‌ها و در هر کجایی که نظام به آنها نیاز داشته است، حضور داشته‌اند. مردم شایسته خدمت هستند و نباید از آنها تنها استفاده ابرازی کنیم.

رضوانی با بیان اینکه در شرایط خاصی قرار داریم که هر روز توطئه‌هایی توسط دشمنان برنامه‌ریزی و هدایت می‌شود، افزود: با نگاهی به وقایع اخیر دست دشمنان زیادی رو شد در شرایطی که ترامپ می‌خواهد از برجام خارج شود، برخی از کشورهای مزدور خلیج فارس مانند عربستان تمام هم و غم خود را فراهم کردند تا به کشور ضربه بزنند.

وی تاکید کرد: نمی‌خواهم بگویم مشکل نداریم. ما مشکل داریم. بعضاً برنامه‌ریزی نداریم. ترمز برای بعضی حرکات اصلاحی و برنامه‌هایی که منجر به توسعه می‌شود، کشیده شده است انتظار بیشتری در زمینه از مسئولان داریم.

رضوانی با تاکید بر اینکه بهسازی روستاها باید انجام شود، گفت: باید بتوانیم این بحران را مدیریت کنیم و برای این امر در آخرین جلسه باروستاییان منطقه شرق اصفهان درخواست‌های مردم این منطقه از جهاد کشاورزی، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، سازمان فنی حرفه‌ای و  صنعت و معدن را بررسی کردیم.

وی با تاکید بر اینکه اشتغال‌زایی برای کشاورزان امری ضروری است، افزود: دراین زمینه تسهیلات بانکی را در نظر گرفته‌ایم که اعضای شورای اسلامی روستاها باید در خصوص این تسهیلات به اهالی اطلاع رسانی کنند.

 فرمانداراصفهان افزود: سی وپنج میلیارد تومان بودجه برای حل معضل بیکاری کشاورزان منطقه مرکزی اصفهان در نظر گرفته شده است که باید مردم از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت و شرکت برق خدمات خوبی را در منطقه مرکزی اصفهان ارایه داده‌اند، تصریح کرد: این در حالی است که در دیگر بخش‌های دچار اشکالاتی هستیم. ما مسئولان مدیون مردم هستیم و چنانچه توانایی کاری را نداریم باید استعفا دهیم.

رضوانی اضافه کرد: در حال حاضر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در ۸۰ روستای بخش مرکزی اصفهان زندگی می‌کنند که نیازمند توجه همه مسئولان هستند.

کد خبر 343324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.