توسعه فضاهای فرهنگی و ورزشی با مشارکت بخش خصوصی

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری اصفهان گفت: با وجود ظرفیت ها و فرصت های بی شمار فرهنگی و ورزشی در کلانشهر اصفهان، سازمان سرمایه‌گذاری در نخستین گام در اردیبهشت ماه سال جاری قرارداد مشارکت با بخش خصوصی در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی را منعقد کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، شهرام رییسی اظهار کرد: در گذشته نگاه‌ها به حوزه فرهنگ و ورزش نگاه صرفا هزینه‌ای بود، اما با دگردیسی جهانی در تمامی عرصه‌های زندگی اجتماعی، حوزه فرهنگ و ورزش نیز دستخوش تغییرات کلانی شد.

وی ادامه داد: در دنیای امروز اقتصاد فرهنگی و ورزشی جایگزین فرهنگ و ورزش اقتصادی شد و همین موضوع ترغیب و تشویق سرمایه گذاران به این عرصه را به همراه داشته است.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان اضافه کرد: این موضوع نشان داد که بستر فرهنگ و ورزش می‌تواند درآمدزا نیز باشد و این به گونه‌ای است که شاهد حضور سرمایه‌گذاران فعالی در فراخوان پروژه‌های فرهنگی و ورزشی هستیم.

رییسی خاطرنشان کرد: حوزه فرهنگ و ورزش با تحت الشعاع قراردادن روان و جسم شهروندان منجر به اصلاح سبک زندگی فردی و اجتماعی آنها و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات اجتماعی می شود.

وی اظهار کرد: با وجود ظرفیت ها و فرصت های بی شمار فرهنگی و ورزشی در کلانشهر اصفهان، سازمان سرمایه‌گذاری در نخستین گام در اردیبهشت ماه سال جاری قرارداد مشارکت با بخش خصوصی در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی را منعقد کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان با اشاره به برخی از پروژه‌های مشارکتی در زمینه ورزشی و فرهنگی گفت: تجهیز و بهره برداری از سالن سینمای بهمن در فرهنگسرای سلامت با استفاده از تجهیزات صوتی و تصویری به روز با ظرفیت ۴۰۰ صندلی در مدت زمان شش ماه در منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از جمله پروژه‌های مشارکتی این سازمان محسوب می شود.

وی ادامه داد: احداث مجموعه تجاری، ورزشی سرپوشیده چند منظوره واقع در نگین ملک شهر، احداث استخر قایقرانی کودکان در منطقه ناژوان، احداث استخر و مجموعه ورزشی مختص به ورزش‌های غیرتوپی در مدت زمان یک سال در بلوار شفق، منطقه۱۳ از دیگر پروژه هایی است که با مشارکت بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

کد خبر 343194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.