۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
جلسه شلوغ شورا

انتقاد به حجم بالای مهمان های دعوت شده به جلسه علنی شورای شهر و درگیری لفظی عضو شورا با مدیرعامل سازمان میادین میوه‌تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری از مهم‌ترین حاشیه‌های سی و دومین جلسه علنی شورای شهر اصفهان بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سی و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در نوع خود شاهد اتفاقات جالب و تکرار نشدنی بود. تجلیل از ۱۲ معلم نمونه استان که شامل ۶ معلم مرد و ۶ معلم زن بود از رعایت اعتدال در تجلیل از معلمان حکایت داشت ضمن اینکه مسئولان آموزش و پرورش استان و معلمان نمونه اصفهان دقایقی را پای خاطره‌گویی شهردار و اعضای شورای شهر اصفهان از دوران تحصیل‌شان نشستند.

قدرت‌الله نوروزی، شهردار اصفهان در بخشی از خاطراتش از معلم دوره اول ابتدایی‌اش یاد کرد و گفت: معلم دوره اول ابتدایی ما با نام آقای "اسفندیارپور" بسیار با اخلاق بود و همواره رفتار محترمانه و سرشار از مهربانی‌اش را به یاد دارم. سال‌هاست که به دنبال خبری از او هستم و اخیرا در سفری به آذربایجان غربی داشتم، آقای اسفندیاری را در شهر ماکو پیدا و با او تلفنی صحبت کردم.

نوروزی برای معلمانش و به ویژه معلم دوره اول ابتدایی‌اش آرزوی سلامتی و طول عمر کرد"آرزو دارم هر چه زودتر بتوانم آقای "اسفندیارپور" را از نزدیک ببینم."

کوروش خسروی، رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان نیز که همواره دغدغه کارآفرینی را در ذهن دارد و بر این مسئله پافشاری می‌کند در جمع معلمان نمونه استان اصفهان اظهار کرد: معلمان نقش بسزایی در حوزه کارآفرینی و اشتغال دارند و از این رو در نظر داریم با آموزش روش‌های کارآفرینی به معلمان این امر را در جامعه گسترش دهیم.

اما انتقاد عباسعلی جوادی، رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان به حجم مهمان‌های دعوت شده به جلسات علنی شورای اسلامی شهر اصفهان نیز از دیگر حاشیه‌های این جلسه علنی بود و از اعضای هیئت رییسه شورای اسلامی شهر اصفهان خواست تا بازنگری جدی در این زمینه داشته باشند.

درگیری لفظی مهدی مزروعی، عضو شورای اسلامی شهر اصفهان و اصغر کشاورز، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری نیز از دیگر حاشیه‌های جلسه امروز شورای شهر اصفهان بود.

مهدی مزروعی با بیان اینکه مسئولان سازمان میادین نظرات مخالف را بر نمی‌تابند، گفت: برای حق خواهی مردم سکوت نمی کنم، بنده با شرایط فعلی از نظارت بر سازمان میادین شهری استعفا داده، زیرا عده‌ای هستند که تاب مخالفت با نظرات خود را در شهرداری ندارند.

این عضو شورای اسلامی شهر پس از این سخنان، از نطق میان دستور خود در این جلسه انصراف داده و برای دقایقی صحن علنی شورا را به نشانه اعتراض ترک کرد که به دنبال آن اصغر کشاورز، مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری نیز که مخاطب این صحبت‌ها بود، از صحن علنی شورا خارج شد.

کد خبر 343175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.