نجابت کشاورزان جنوب استان را با بی توجهی جواب ندهید

شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شرق اصفهان به عنوان یک منطقه امنیتی در نظر گرفته می‌شود، اما اگر کشاورزان جنوب استان نجابت به خرج می‌دهند و برای رفع مشکلاتشان سکوت کرده و هنجارشکنی نمی‌کنند، نباید دلیل بی‌توجهی به آنان شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، سمیه محمودی صبح امروز (یکشنبه) در جلسه شورای کشاورزی شهرستان، تأکید کرد: مدیرانی که در تهران، در بهترین شرایط زندگی و کار می‌کنند نمی‌توانند معضلات روستاییان را درک کنند به همین دلیل گاه دستوراتی می‌دهند که با واقعیت سازگار نیست.

وی ادامه داد: تغییر در نظام مدیریتی کشور ضروری است، افرادی هستند که بدون توجه به رشته تحصیلی و یا تخصصی که دارند، گویا از همه علوم آگاهی دارند و مدام از یک جایگاه مدیریتی به جایگاه دیگر منتقل می‌شوند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: قوانین و مقررات بخش کشاورزی بدون توجه به آمایش سرزمینی وضع می‌شوند در حالی که باید به ویژگی‌های بومی هر منطقه توجه شود.

استاندار به کشاورزان سایر مناطق هم توجه کند

محمودی با بیان اینکه نارضایتی مردم ناشی از تبعیض است، تصریح کرد: اگر استاندار در بین کشاورزان منطقه شرق اصفهان حاضر می‌شود، باید به کشاورزان شمال و جنوب استان نیز سرکشی کند، هرچند سودی نداشته باشد.

وی اضافه کرد: شرق اصفهان به عنوان یک منطقه امنیتی در نظر گرفته می‌شود، اما اگر کشاورزان جنوب استان نجابت به خرج می‌دهند و برای رفع مشکلاتشان سکوت کرده و هنجارشکنی نمی‌کنند، نباید دلیل بی‌توجهی به آنان شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امتیازاتی که بانک کشاورزی برای کشاورزان شرق اصفهان در نظر گرفته باید کشاورزان شمال و جنوب استان نیز در نظر گرفته شود.

اصفهان، در کانون خشکسالی

محمودی با بیان اینکه کم‌آبی و شرایط ویژه ناشی از خشکسالی در همه کشور وجود دارد، تأکید کرد: استان اصفهان در کانون خشکسالی و در همه کشور بدترین وضعیت را دارد.

وی اظهار کرد: کمک ناچیزی که به کشاورزان شرق اصفهان شد از محل اعتبارات مجتمع فولاد و ذوب آهن بود، چون این دو کارخانه از آب زاینده رود استفاده می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همه نمایندگان عضو مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی برای رفع معضلات ناشی از خشکسالی تلاش می‌کنند، اما تنها یک نفر با مصاحبه با رسانه‌ها تلاش می‌کند اقدامات انجام گرفته را به نام خود ثبت کند.

محمودی تأکید کرد: مقابله با چاه‌های غیر مجاز یک ضرورت است، نباید اجازه دهیم این گونه مسائل بحران خشکسالی را تشدید کند.

کد خبر 343135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.