برای نصب پلاکارد و داربست در شهر از شهرداری مجوز بگیرید

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان گفت: طبق قوانین شهرداری نصب هر گونه پلاکارد و داربست در سطح شهر تابع اصول و مقررات خاصی است و باید با دریافت مجوز از شهرداری صورت بگیرد.

حسن محمدحسینی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: شهرداری بر اساس رسالتی که بر عهده دارد در سطح شهر محل‌هایی را با ضوابط خاص در میادین و چهارراه‌های شهری برای انجام تبلیغات و اطلاع رسانی برنامه‌ها تعیین کرده که عموم مردم می توانند از این محل‌های مشخص شده استفاده کنند.

وی با اشاره به خطرات احتمالی نصب داربست در معابر شهری افزود: شهرداری حساسیت ویژه‌ای در خصوص نصب داربست‌ها دارد، زیرا چنان‌چه این اقدام ضابطه‌مند انجام نشود، مخاطرات جبران‌ناپذیری را برای شهروندان به همراه دارد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: گاهی اتفاق افتاده هنگام وزش باد داربست‌هایی که بدون ضابطه نصب شده، سقوط کرده و خسارات مالی و جانی بر جای گذاشته است.

وی با بیان اینکه شهروندانی که درخواست نصب پلاکارد برای برگزاری مراسم همراه با نصب داربست دارند، باید برای دریافت مجوز به معاونت خدمات شهری منطقه محل سکونت خود مراجعه کنند، خاطرنشان کرد: اداره خدمات شهری شهرداری با توجه به ضرورت نصب داربست و موقعیت مکانی نصب آن، توضیحات لازم را به شهروندان می‌دهد.

محمدحسینی گفت: شهروندان هنگام مراجعه به خدمات شهری شهرداری محل سکونت، فرم‌هایی را در دو برگ پشت و رو که در آن اعلام نوع مراسم، زمان شروع، زمان اتمام و ... است را پر و فرایند دریافت مجوز را به آسانی سپری می‌کنند.

وی تاکید کرد: شهروندان باید بدانند فرایند دریافت مجوز برای نصب داربست بسیار آسان است، اما چنان‌چه این اقدام بدون هماهنگی و دریافت مجوز از شهرداری انجام شود، مأموران رفع تخلفات شهری شهرداری داربست‌ها و بنرهای اطلاع‌رسانی غیر مجاز را از سطح شهرجمع‌آوری خواهند کرد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه نصب پلاکاردها نیز باید تابع برخی قوانین باشد، گفت: نصب پلاکاردها نباید به گونه‌ای باشد که مزاحمتی برای شهروندان ایجاد کند و مانع تردد آسان آنها شود.

کد خبر 343128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.