۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
شهردار شهر "پچ" روز شیراز را تبریک گفت

شهردار شهر خواهر خوانده "پچ" (مجارستان) با ارسال پیامی به شهردار شیراز، ۱۵ اردیبهشت ماه روز شیراز را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز، در متن پیام دکتر ژولت پاوا خطاب به شهردار و شهروندان شیراز آمده است:

" بسیار مفتخرم به مناسبت روز شیراز به شما سلام و عرض تبریک داشته باشم.

شیراز دو سال است که خواهرخوانده پچ شده است و ما روابط خود را در سال ۲۰۱۶ آغاز کردیم. در دو سال گذشته پروژه های مشترک خوب و بنیادینی را به اتفاق انجام داده ایم که از میان تمام آنها، پروژه مورد علاقه ام، چاپ کتاب ۵۰ غزل حافظ شیرازی به زبان فارسی و مجاری است. این کتاب طی هفته های آینده در نمایشگاه کتاب بوداپست رسما رونمایی خواهد شد. باعث افتخار ما است و بسیار مشتاقیم که این رابطه را ادامه دهیم و مجددا مایلم برایتان آرزوی بهترین ها را در روز شیراز داشته باشم. روز شیراز مبارک»

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، این تبریک و تبریک هایی که به مناسبت عید نوروز و انتصاب شهردار شیراز از سوی شهرهای خواهرخوانده، مجامع بین المللی همچون اتحادیه شهرهای تاریخی جهان و سازمان بین المللی کلانشهرهای جهان (متروپلیس( نشان از این دارد که امروز شیراز به یک شهر شناخته شده در سطح دنیا تبدیل شده و دیپلماسی فعال شهر شیراز امروز با ظرفیت سازی های انجام شده به نتیجه رسیده است."

کد خبر 343086

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.