ولایت فقیه عامل شکست دشمنان در برابر ایران است

لنجان-فرماندار شهرستان لنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان(عج) است، گفت:امروز اگر قرار است ما به عنوان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی باشیم باید به مسایل معیشتی مردم توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان، مهدی صفرخانلو در همایش شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان لنجان اظهار کرد: طی مدت کوتاهی که افتخار خدمت به مردم شهرستان لنجان به بنده عنایت شده است مطالب و مشکلات بسیاری از سوی مردم و مسئولان مطرح شد که مرود بررسی و تحلیل قرار گرفتند تا بتوانیم با کمک یکدیگر به سمت رفع این مشکلات حرکت کنیم.

وی افزود: امروز باید به مسایل به صورت کلان توجه شود چراکه در برخی مواقع دچار روزمرگی شده و اهداف عالی خود را در این روزمرگی ها فراموش کرده ایم و بر همین اساس نیازمند تلنگری هستیم که در مسیر درست قرار گرفته و بتوانیم اهداف عالی نظام را اجرایی کنیم.

فرماندار شهرستان لنجان تصریح کرد: زمانی که برخی افراد نزد امام خمینی(ره) رفتند و اعلام کردند که از تشکیل جمهوری اسلامی بگذر و ما فشارهایی را بر روی شاه وارد خواهیم کرد تا اصلاحاتی را انجام دهد و ... امام خمینی(ره) با نگاه به تاریخ و آینده نگری منحصر بفرد خود همزمان با نفی نهادهای سیاسی رژیم پهلوی جایگزین را طی احکامی مشخص کرده و تاسیس آن ها را اعلام کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) در آن زمان نظر خود را به صراحت اعلام کردند و فرمودند: جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و در این میان بار دیگر ایشان برای شکل گیری نظام سیاسی انتخاب را به مردم واگذار کردند.

صفرخانلو اضافه کرد: امام خمینی(ره) با تیزبینی که داشتند بحث حکومتی اسلام، را در قالب «ولایت فقیه» مطرح فرمودند و پایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برپایه ولایت فقیه بنا نهادند و چراکه ایشان معتقد بودند ولایت فقیه از موضوعاتی است که تصور آن موجب تصدیق می شود.

وی عنوان کرد: در طول تاریخ خون های بسیاری بر زمین ریخته شد تا پرچم اسلام به اهتزار درآید اما این خون ها ثمری که باید را نداده بود و حضرت امام تیزبینی و شناخت فقهی که موازین اسلامی داشتند با استفاده از متون دینی، که به گمان بعضی با پیشرفت فوق العاده زمانه، کارآیی خود را از دست داده است، نظریه حکومتی اسلام را مطرح کردند و راه های عملی تحقق آن را به خوبی نشان داد و امروز نیز با ندابیر حکیمانه مقام معظم رهبری شاهد اهتزاز پرچم اسلام ناب محمدی هستیم.

فرماندار شهرستان لنجان خاطرنشان کرد: امروز دشمن به شکست در برابر تیزبینی و درایت حکیمانه مقام معظم رهبری اعتراف می کنند و بر همین اساس دشمن جایگاه ولایت فقیه را در توطئه های خود نشانه گرفته چراکه ولایت فقیه عامل شکست دشمنان در برابر ایران است.

وی یاداور شد: یکی دیگر از اهداف تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی آن است که مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) شود و بر همین اساس تک تک افراد جامعه بخصوص مسئولان نقش مهمی را در ترویج فرهنگ انتظار، مهدویت و ظهور بر عهده دارند.

صفرخانلو ا بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ظهور امام زمان(عج) است، افزود: امروز اگر قرار است ما به عنوان مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی باشیم باید به مسایل معیشتی مردم توجه جدی داشته باشیم چراکه مسایل معیشتی به مسایل اعتقادی مردم گره خورده است و بر همین اساس باید اختلافات سیاسی را کنار گذاشت و به سمت ایجاد اشتغال و رفع چالش های اقتصادی مردم حرکت کنیم.

کد خبر 342953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.