جشنواره گل و گیاه، مشاغل خانگی و ماهی‌های زینتی در ایستگاه بیست و هشتم

مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: بیست و هشتمین جشنواره گل و گیاه، مشاغل خانگی و ماهی‌های زینتی از ۱۱ اردیبهشت ماه به مدت چهار روز در بازار مرکزی گل و گیاه واقع در خیابان همدانیان برگزار می‎شود.

اصغر کشاورز راد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد:‌ فرهنگ‌سازی و آشنایی با کاشت، تولید گل‌ و گیاه و تولیدکنندگان ماهیان زینتی و همچنین تولیدات مشاغل خانگی از اهداف برپایی این جشنواره است.

وی با بیان اینکه این جشنواره از ۱۱ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان واقع در خیابان همدانیان برگزار می شود، افزود: کلاس‌های آموزشی گل آرایی در طول سال نیز به صورت رایگان برای عموم شهروندان در مرکز گل و گیاه اصفهان در خیابان همدانیان برگزار می شود. 

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان هدف از برگزاری کلاس‌های آموزش گل آرایی را افزایش اشتغال‌زایی عنوان و تاکید کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این کلاس‌های آموزشی می‌توانند به مرکز گل و گیاه اصفهان در خیابان همدانیان مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۷۵۷۰۴۴ تماس حاصل و ثبت نام کنند.

کشاورز راد ادامه داد: در سال گذشته بیش از هشت دوره آموزشی گل آرایی برگزار شد که طی آن در حدود یک هزار نفر به صورت کاملاً رایگان آموزش دیده‌اند.

وی با اشاره اقدامات صورت گرفته در بازار گل و گیاه شهرداری اصفهان، گفت: بازار مرکزی گل و گیاه اصفهان به همت بهره‌برداران خود تا کنون اقدامات گسترده‌ای انجام داده است که از آن میان می‌توان به گل آرایی المان‌های مختلف شهر اشاره کرد.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان افزود: با توجه به ایام ماه پر برکت شعبان به ویژه میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و همزمان با برگزاری بیست و هشتمین جشنواره به صورت نمادین طاووسی با هشت متر ارتفاع و ۱۱ متر عرض گل آرایی شده است.

کشاورز راد تصریح کرد: سه تُن آهن، بیش از دو هزار و ۵۰۰ قالی اسفنج، ۳۰ هزار شاخه گل داودی و دو هزار دسته گل کرزنتیا و لیسیانتوس با بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر ساعت- کار جهت ساخت این ساز بزرگ استفاده شده است.

به گزارش ایمنا، علاقه‌مندان برای بازدید از بیست و هشتمین جشنواره گل و گیاه، مشاغل خانگی و ماهی‌های زینتی می‌توانند از ساعت هشت تا ۲۱ به بازار مرکزی گل و گیاه  اصفهان مراجعه کنند.

کد خبر 342915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.