محدودیت عملکرد شورا مانع خدمت‌رسانی بهتر می‌شود

رییس شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به اینکه محدودیت عملکرد شورا مانع خدمت رسانی بهتر می‌شود، گفت: برخی از قوانین باید توسط شوراهای اسلامی شهر اجرا شود ولی به دلیل آنکه عملکرد این شوراها محدود شده نتوانسته‌اند در خدمت‌رسانی بهتر به مردم عمل کنند.

شکور اکبرنژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه وضعیت فعلی شورای پنجم شهر تبریز از دوره‌های قبل بهتر است، اظهار کرد: اهدافی که برای مردم در شورای پنجم شهر تبریز ترسیم کرده‌ایم اهداف بزرگی است لذا در این مدت کوتاه شش ماهه نتوانسته‌ایم به این مهم دست یابیم ولی می‌توان گفت وضعیت شورای پنجم شهر تبریز از دوره های قبل بهتر است.

وی با بیان اینکه امیدوارم شوراها در راستای خدمت رسانی به مردم گام بردارند، ادامه داد: شورای پنجم کلانشهر تبریز برای احقاق حقوق مردم شهر، تمام تلاش و همت خود را به کار بسته است ولی برای ارائه خدمات بهتر و حل مشکلات شهری نیازمند همراهی دولت و مجلس شورای اسلامی هستیم.

 رییس شورای اسلامی شهر تبریز  با اشاره به اینکه محدودیت عملکرد شورا مانع خدمت رسانی بهتر می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی از قوانین باید توسط شوراهای اسلامی شهر اجرا شود ولی به دلیل آنکه عملکرد این شوراها محدود شده نتوانسته‌اند در خدمت‌رسانی بهتر به مردم عمل کنند.

وی با بیان اینکه اداره بهتر شهر در راستای بهره‌مندی از نیروهای متخصص و کاردان است، ادامه داد : آلودگی‌های زیست محیطی، بحران آب، آلودگی آب و خاک و پسماندهای مدیریت نشده نتیجه ورود نکردن در بخش‌های مختلف و استفاده نکردن از تخصص‌های مختلف است.

وی ادامه داد: بنابراین به دلیل آنکه یک فرد نمی‌تواند در تمامی حوزه‌ها و زمینه‌ها کارشناس و متخصص باشد، تمام تلاش شورای پنجم شهر تبریز در به کارگیری نیروهای کاردان و متخصص برای اداره بهتر شهر و مدیریت شهری است.

اکبرنژاد با اشاره به اینکه برخی از لوایح را همسو با سایر شوراهای اسلامی شهرهای کشور در شورای پنجم دنبال کردیم، تصریح کرد: لایحه درآمدهای پایدار شهرداری، مسائل مربوط به محیط زیست و مدیریت یکپارچه شهری از جمله مواردی بود که همسو با تمامی شوراهای اسلامی شهر در تبریز دنبال کردیم.

وی با تاکید بر اینکه ما در شورای شهر تبریز در نظر داریم سیستم به جای تفکر فردی ایفا کننده نقش اصلی باشد، افزود: با این رویه سوءاستفاده‌هایی که انجام می‌شد به کمترین حد خود خواهد رسید.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اولویت ویژه شورای پنجم تبریز بحث رسیدگی و ساماندهی درخصوص محیط زیست است، تصریح کرد: برای این امر سنجش آلودگی آب، خاک و پسماندهای مضر را در دستور کار قرار داده‌ایم است و به همین دلیل کمیسیون ویژه‌ای برای رسیدگی به این مسائل زیست محیطی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: وجود نیروهای متخصص، با سابقه و پاکدست در مجموعه شهرداری تبریز فرصت ارزشمندی است که باید با برنامه‌ریزی مناسبت، به فکر استفاده از توانمندی‌های آنان باشیم.

کد خبر 342889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.