سیروس شفقی: هر روز، روز اصفهان باشد

بنیانگذار گروه جغرافیای دانشگاه اصفهان گفت: هفته اصفهان در ماه آذر و هفته اصفهان در ماه اردیبهشت، هر دو بسیار اهمیت دارند و امیدوارم به سمتی پیش برویم که هفته سوم و چهارم اصفهان نیز برگزار و بر آن افزوده شود و چقدر می تواند افزایش روزها و هفته ها برای اصفهان ارزشمند باشد.

سیروس شفقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: آذرماه از نظر تاریخی صحیح‌ترین روز برای اصفهان است اما زیباترین ماه سال در اصفهان اردیبهشت است.

وی ادامه داد: اصفهان عظمت دارد و مهم این است که هر روز، روز اصفهان باشد و اینکه هفته های بسیاری برای اصفهان داشته باشیم چه در آذرماه و چه اردیبهشت و چه در سایر ماههای سال، همه این اقدامات، ارزشمند است و اهمیت دارد اما برگزاری هفته فرهنگی اصفهان در ماه اردیبهشت بیشتر به دلیل زیبایی طبیعت اصفهان در این ماه است.

بنیانگذار گروه جغرافیای دانشگاه اصفهان تصریح کرد: بهار، فصل زیبایی است و ارزش دارد که هفته فرهنگی اصفهان در ماه دل‌انگیز اردیبهشت برگزار شود هرچند که به لحاظ تاریخی روز اصفهان، آذرماه است.

شفقی افزود: هفته اصفهان در ماه آذر و هفته فرهنگی اصفهان در ماه اردیبهشت، هردو بسیار اهمیت دارند و امیدوارم به سمتی پیش برویم که هفته سوم و چهارم اصفهان نیز برگزار و بر آن افزوده شود و چقدر می تواند افزایش روزها و هفته برای اصفهان ارزشمند باشد.

این استاد بازنشسته جغرافیا گفت: برنامه هایی که امسال در هفته فرهنگی اصفهان برگزار شد بسیار مهم و ارزنده بود و اگرچه من  نتوانستم در همه این برنامه ها حضور داشته باشم اما همین حضور کوتاه نیز مجالی بود برای اینکه دریابم در هفته فرهنگی اصفهان امسال چه اتفاقاتی می افتد و همه چیز نشان می‌داد که اقدامات هفته فرهنگی اصفهان در اردیبهشت نمونه و مهم بوده اند ...

کد خبر 342825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.