نوروزی: زمین و پروانه ساختمانی رایگان به هتل سازان داده می شود

شهردار اصفهان با بیان اینکه با مشارکت شهروندان شهر را توسعه می دهیم، گفت: شهرداری آمادگی دارد زمینه همکاری را برای سرمایه گذارانی که قصد هتل سازی دارند با واگذاری زمین و اهداء پروانه ساختمانی رایگان، مساعد کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی عصر امروز ( شنبه) در مراسم افتتاح پروژه های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سازمان میادین به عنوان یک بنگاه اقتصادی بزرگ نقش ایفا می کند به همین دلیل در توسعه شهر، ایجاد اشتغال و تامین رفاه عمومی تاثیر بسزایی دارد، بر این اساس توجه و حساسیت خاصی نسبت به این سازمان داریم.

وی با بیان اینکه امروز تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه وتره بار، کارگاه نیک اندیش، فیلتراسیون آب فضای سبز میدان مرکزی افتتاح شد، گفت: با توجه به اهمیت حفظ فضای سبز میدان میوه و تره بار، فیلتراسیون آب برای پساب فاضلاب ها، ایجاد آبیاری تحت فشار برای کاهش مصرف آب، سم پاشی و کوددهی فضای سبز راه اندازی شده است.

شهردار اصفهان ادامه داد: تالار ۲۶ میدان مرکزی میوه و تره بار با مساحت پنج هزار مترمربع دارای ۲۸ غرفه است که فضای مناسبی را برای مشاغل و هموار کردن خرید و انتقال میوه ها به فروشگاه ها ایجاد کرده است.

نوروزی با بیان اینکه در سوله های سورت و بسته بندی تخم مرغ روزانه بیش از دو هزار و۵۰۰ کارتن توسط ۱۲۰ کارگر بسته بندی می شود، عنوان کرد: اجرای این گونه پروژه ها می تواند در اقتصاد شهر ، تنظیم بازار و ایجاد رفاه شهروندان نقش موثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه شهرداری برای ساماندهی مشاغل مزاحم، میادین و غرفه های مختلفی را ایجاد می کند، اظهار کرد: مجموعه کارگاهی پینارت برای ساماندهی مشاغل مزاحم ایجاد شده است، این گونه کارگاه ها علاوه بر جمع آوری مشاغل مزاحم از سطح شهر، زمینه اشتغالزایی را فراهم می کند.

شهردار اصفهان با بیان اینکه مشارکت مردم و سرمایه گذاران در توسعه شهر بسیار مهم است، ادامه داد: سازمان سرمایه گذاری و مشارکتها تاکنون طرح های بسیاری را بررسی و قرارداد تعدادی از فعالیت ها را منعقد کرده است.

نوروزی با بیان اینکه با مشارکت شهروندان شهر را می سازیم و توسعه می دهیم، گفت: شهرداری آمادگی دارد زمینه همکاری را برای سرمایه گذارانی که قصد هتل سازی دارند با واگذاری زمین و اهداء پروانه ساختمانی رایگان، مساعد کند.

وی با بیان اینکه با انتقال بازار گل و گیاه به شرق اصفهان ترافیک خیابان همدانیان کاهش می یابد، افزود: عملیات اجرایی بازار گل وگیاه از سال گذشته آغاز شده است و در نظر داریم فاز نخست آن را در نیمه اول سالجاری تکمیل کنیم.

شهردار اصفهان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در هفته فرهنگی اصفهان با اجرای برنامه های شاد، متنوع و فرهنگی، فضای شادی در شهر ایجاد شد، اضافه کرد: به نشاط اجتماعی باید توجه شود بر این اساس برنامه های هفته فرهنگی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی تعریف شد.

نوروزی خاطرنشان کرد: با اجرای برنامه های فرهنگی در فصل بهار همزمان با اعیاد شعبانیه روح تازه ای در شهر دمیده شد، اصفهان نیازمند روح تازه ای است و این فعالیت ها و نشاط اجتماعی نقش بسزایی در تحقق این مهم دارد.

کد خبر 342671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.