پروژه های میدان مرکزی میوه و تره بار افتتاح شد

عصر امروز ( شنبه) پروژه های میدان مرکزی میوه و تره بار با هزینه ۱۲۷ میلیارد ریال با حضور مدیران شهری اصفهان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مکانی از سوی سازمان میادین برای استقرار صنایع تبدیلی از قبیل سورتینگ میوه، بسته‌بندی، تهیه کنستانتره‌ها، سردخانه، بازیافت و به طور کلی استفاده از روش های علمی برای توزیع و صادرات میوه و تره بار احداث شد که امروز (شنبه) با حضور شهردار اصفهان افتتاح شد.

سازمان در راستای اصل ۱۴۴ قانون اساسی با مشارکت بخش خصوصی اقدام به تهیه سالاد بسته بندی شده، تهیه و بسته‌بندی میوه خشک و آماده سازی و بسته‌بندی، انبار و توزیع تخم مرغ در میدان مرکزی کرد.

احداث تالار ۲۶ با مساحت چهار هزار و ۸۰۰ مترو در ۲۸ غرفه به بهره برداری رسید، این غرفه‌ها شامل طبقه همکف در متراژ ۳۱ مترمربع دفترکار و سرویس بهداشتی، ۳۱ مترمربع فضای بارانداز و ۳۱ مترمربع دفاتر در نیم طبقه، فضای سرپوشیده توقف خودروها به مساحت یک‌هزار و ۸۵۰ مترمربع با هزینه‌ای بالغ بر ۴۷ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال احداث شده است.

پروژه فیلتراسیون آب فضای سبز به منظور استفاده بهینه از آب و منابع آبی جهت فضای سبز میدان مرکزی میوه و تره بار با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد ریال اجرایی و به بهره برداری رسید.

برج نوری به منظور تامین روشنایی ورودی میدان مرکزی میوه و تره بار با استفاده از دکل خود ایستا به طول ۱۸ متر  با ۱۲ چراغ ۴۰۰ واتی و محدود پوشش به شعاع ۳۵ متر احداث شد.

در راستای استفاده حداکثری از امکانات موجود و افزایش ارزش افزوده از طریق به کارگیری بهتر و کامل تر از منابع موجود، پروژه احداث سوله‌های بسته بندی و سورتینگ ضلع شرقی و غربی میدان در سال ۱۳۹۵ افتتاح شد، هم اکنون نیز چهار سوله دیگر به متراژ چهار هزار و ۴۰۰ مترمربع با صرف هزینه‌ای بالغ بر ۲۴ میلیارد و ۵۲۳ میلیون ریال آماده بهره برداری است.

کد خبر 342660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.