طبقه دوم نقش جهان اواسط فصل بعد آماده می شود

مسعود تابش گفت: ظرف چند روز آینده مراحل تکمیل ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، جاده های دسترسی به ورزشگاه تکمیل و چادر سقف نیز نصب می شود.

مسعود تابش در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: لیگ هفدهم برای ما جهنمی و کابوس وار تمام شد اما مطمئن باشید از هر نظر در فصل جدید تیم خیلی خوبی خواهیم داشت و برای قهرمانی می جنگیم.

سرپرست باشگاه سپاهان در پاسخ به این سوال که، چرا تیم فوتبال سپاهان در این چند سال نتوانسته انتظارات را برآورده کند؟ تصریح کرد: زمانی که می خواهم در این باره صحبت کنم عذاب می کشم و ممکن است صحبتی کنم و سایرین ناراحت شوند. در خصوص اتفاقات گذشته تمایلی به پاسخ ندارم و گذشتگان باید در این خصوص توضیح دهند. یک هفته باید به من فرصت بدهید تا تکلیفم از هر نظر روشن شود و بتوانم در خدمت شما باشم.

وی افزود: از الان باید به دنبال سرمربی باشیم و پس از آن با نظر سرمربی بازیکن جذب کنیم. تیم خوبی آماده خواهیم کرد، باشگاه هم از نظر بحث های اداری و مالی مشکلی ندارد و باید پس از انتخاب سرمربی و جذب بازیکن کارمان را آغار کنیم.

تابش هر گونه تغییر در اعضای هیئت مدیره را رد کرد و گفت: این تغییرات در اختیار من نیست و در اختیار آقای سبحانی است، ضمن اینکه اعضای هیئت مدیره با من و باشگاه تعامل و همکاری لازم را دارند.

نتوانستیم یک شب هم  بخوابیم

سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص رفتار و شعارهای هواداران تاکید کرد: ناراحتی هواداران طبیعی است، ما نتوانستیم یک شب هم بخوابیم و واقعاً این شرایط برای تیم فوتبال سپاهان خیلی سخت است. البته باشگاه شرایط خیلی خوبی در رشته های های دیگر دارد ولی تیم فوتبال تأثیرگذارترین تیم باشگاه بوده و هوادار نیز حق دارد ناراحت باشد، هر چند ما دنبال جنجال و بحث نیستیم.

وی ادامه داد: در فصلی که شرایط خوبی نداشتیم ۱۰ تا ۱۵ هزار نفر از هواداران برای بازی های معمولی به نقش جهان می آمدند، در بازی روز گذشته مقابل استقلال نیز شاهد حضور پر شور هواداران بودیم و دیدیم که بالای ۳۰ هزار نفر از هواداران به نقش جهان آمدند.

اواسط فصل بعد طبقه دوم نقش جهان آماده خواهد شد

تابش در خصوص ادامه روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان نیز خاطر نشان کرد: ظرف چند روز آینده مراحل تکمیل ورزشگاه نقش جهان آغاز می شود، جاده های دسترسی به ورزشگاه تکمیل و چادر سقف نیز نصب می شود. پیمانکار مشخص شده که فکر می کنم ۳ الی ۴ ماه طول می کشد و اگر طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان اوایل فصل بعدی آماده نشود قطعاً برای اواسط فصل آماده خواهد بود. 

تابش با اشاره به حضور هواداران این تیم در دیدار مقابل استقلال تهران اظهار کرد: از همه هواداران ممنونم که در بازی مقابل استقلال تیم را حمایت کردند، هیچ کس در کشور انتظار نداشت که سپاهان در این چند سال این وضعیت را داشته باشد و امیدواریم که در فصل پیش رو جبران این چند سال را بکنیم، ضمن اینکه از هوادارن می خواهم خیلی معقول و منطقی تیم را تشویق کنند و مطمئن باشند که سال بعد نتیجه می گیریم.

سرپرست باشگاه سپاهان با اشاره به نایب قهرمانی تیم فوتبال ذوب آهن در لیگ برتر تصریح کرد: ذوب آهن یک رقیب محترم برای ما محسوب می شود و همیشه دربی های زیبایی با آن ها داریم که جزو بهترین دربی های ایران است، دربی کری های خاص خود را دارد که مربوط به ذات فوتبال است اما به غیر از دربی هرگاه ذوب آهن با تیم دیگری مسابقه می دهد دوست دارم که ذوب آهن برنده شوند.

وی ادامه داد: صعود تیم ذوب آهن به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و نایب قهرمانی آن ها را در لیگ برتر تبریک می گویم و آرزوی می کنم در دو بازی رفت و برگشت در لیگ قهرمانان آسیا موفق باشند. برای بازی با پرسپولیس هواداران ما به فولادشهر رفتند و برای مسابقه باشگاه های آسیا نیز به کانون هوادران توصیه می کنم تا به ورزشگاه بروند و تیم همشهری را تشویق کنند.

کد خبر 342655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهدي IR ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۸
    2 0
    تا قبل از پايان فصل مي گفت بعد از اخرين بازي راجع به شرايط صحبت مي كنم الان مي گه بخوام در مورد گذشته صحبت كنم عذاب مي كشم جدا گير آوردي هوادار را؟!