نصر اصفهانی: ۸۵۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری به حمل و نقل پاک اختصاص یافت

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مبلغ ۸۵۰ میلیارد تومان از بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان با تخصیص به قطار شهری و اتوبوس برقی به توسعه حمل و نقل پاک اختصاص یافت.

علیرضا نصر اصفهانی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک با حضور در غرفه خبرگزاری ایمنا، اظهار کرد: بودجه شهرداری با رویکرد حمل و نقل پاک بوده است. امسال حدود یک هزار و ۲۶۰ میلیارد تومان از بودجه سه هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان به حمل و نقل اختصاص داده شده است که بخشی از این بودجه در مسیر حمل و نقل پاک قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: به طور مشخص بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان از بودجه حمل و نقل سال ۹۷ به قطار شهری اختصاص داده شده است که قطعاً در مسیر حمل و نقل پاک خواهد بود.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: مبلغ ۵۰ میلیارد تومان برای خرید اتوبوس برقی و البته با مشارکت بخش خصوصی اختصاص داده شده است.

نصر اصفهانی با اشاره به فعالیت‌های معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در خصوص ایجاد فضا و تسهیلات برای شهروندان، اضافه کرد: هدف از ایجاد تسهیلات مبادرت شهروندان به خرید موتور برقی و دوچرخه برقی است البته لزوم استفاده از دوچرخه برقی بیشتر به این دلیل است که زمینه‌ای فراهم شود تا افرادی که نمی‌توانند همه مسیر و با هر شیبی را رکاب بزنند، از دوچرخه برقی استفاده کنند و همچنین ایجاد انگیزه برای استفاده شهروندان از دوچرخه شود.

کد خبر 342473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.