محمدی در بازدید از ایمنا: ۱۳ اولویت فرهنگی برای  اصفهان تعریف شده است

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بررسی آسیب‌های اجتماعی و به ویژه طلاق در راس فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان قرار گرفته است.

کوروش محمدی در حاشیه بازدید از خبرگزاری ایمنا، با بیان اینکه در سال جاری برای کمیسیون فرهنگی شورای شهر۱۳ اولویت را تعریف کرده‌ایم، اظهار کرد: بررسی آسیب‌های اجتماعی و به ویژه طلاق که در اصفهان بیداد می‌کند در راس فعالیت‌های این کمیسیون قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه حاشیه‌نشینی نیز از مهم‌ترین معضلات اجتماعی شهر اصفهان است، تصریح کرد: ضروری است که رسانه‌ها در خصوص آسیب‌های موجود این وصله ناجور شهری اطلاع‌رسانی کنند و با ارایه راهکار به همه مسئولان در راستای کاهش این آسیب‌ها گام بردارند.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه پوشش اخبار مدیریت شهری موضوعی اجتناب ناپذیر است زیرا مخاطبان زیادی دارد، گفت: برای این امر پیشنهاد می‌شود که اداره ارتباطات رسانه‌ای بخش اعظمی از رسالت پوشش اخبار شهرداری را عهده دار شود و خبرگزاری ایمنا در این زمینه به چالش کشیدن بحران‌های مختلف موجود در جامعه را در دستور کار خود قرار دهد.

وی برگزاری میزگرد برای بررسی مشکلات موجود در اصفهان را ضروری عنوان کرد و افزود: خبرگزاری ایمنا با برگزاری میزگرد پیرامون مشکلات اصفهان و دعوت از مسئولان در ارائه راه حل برای مشکلات گام برداشته و مسئولان را به چالش بکشند.

محمدی ادامه داد: با توجه به اینکه مراکز فرهنگی در شهر اصفهان وجود دارد پیشنهاد می‌کنم تعاملاتی صورت گیرد که خبرگزاری ایمنا با آنها ارتباط برقرار کرده و معضلات و مشکلات آن بخش‌ها را بیان و از مسئولان دعوت کند تا راهکارهای برون رفت از این مشکلات را ارایه دهند.

کد خبر 342469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.